ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילות ספא לזוג

חבילות ספא לזוג

מחפשים לחגוג איזה אירוע אינטימי ואישי אשר ינציח את האושר והאהבה השוררת בין שניכם? מה דעתכם על חבילת ספא זוגית אשר תחזיר תתן משמעות והמון כוח לאהבה שלכם. אין כמו לפנק את עצמכם ולשמור על הרומנטיקה הנצחית והבלתי נגמרת עם טיפולי ספא לזוג – טיפול ספא אשר מיועד במיוחד לזוגות הרומנטיים מבינכם  שרוצים קצת להירגע מהחיים ולהתפנק יחדיו. האווירה המיוחדת ומגוון הצלילים, הריחות ומגע ידי המטפלים יאפשרו לכם לחגוג את הזוגיות שלכם בצורה הכי רומנטית ואינטימית.

לאילו אירועים כדאי להזמין חבילות ספא לזוג?
מגוון רחב של אירועים יכולים להתאים לכם. כמובן שכל יום יכול להיות מאורע עבורכם ואין צורך במאורע מיוחד על מנת לקבל קצת סייפס רומנטי וזוגי אצלנו במרכז ספא. אך עם זאת ראוי לציין מספר אירועים בסיסיים, אשר תמיד יתאימו להזמנת החבילה הזוגית אצלנו במרכז הספא. כמובן שהאירוע המיוחד והמתאים ביותר הוא יום הולדת של אחד ממכם, בנוסף תוכלו לחגוג לכם יום נישואין, יום אהבה, יום השנה לחברות, קבלת תואר, יום גיוס, יום שחרור, נסיעה לחו"ל, יציאה משותפת לחופש ועוד. גם הצעות נישואין רבות מתאימות לאותם אירועים מיוחדים לבני זוג.

אילו טיפולים תקבלו בחבילות הספא שלנו?
הטיפולים שלנו הותאמו במיוחד לזוגות ומבוצעים יחדיו על ידי שני מעסים בחדר אחד ועל שתי מיטה כפולה לשניכם כמובן שכל החבילות כוללות מספר עיסויים, ארוחה ועוד. בין היתר תוכלו כמובן לבחור בחבילה אשר תתאים לכם באופן אישי. במידה למשל ואתם רוצים טיפולים עדינים, נתאים לכם טיפולי מסאג שבדי , במידה  ואתם רוצים טיפולים פחות עדינים ייתכן ותקבלו מסאג רקמות עמוק יחדיו. הטיפולים יכולים גם לכלול רפלקסולוגיה, סאונה, גקוזי ועוד.

מפת אתר | צור קשר