ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפול רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול אלטרנטיבית אשר מתבצעת דרך נקודות לחיצה שונות בכף הרגל. המונח רפלקסולוגיה משמעותו תורת ההשתקפות Reflection)) בעזרת תורה זו ניתן לאבחן ולטפל בבעיות שונות בגוף האדם כאשר בכפות הרגליים ישנן נקודות לחיצה שונות שכול אחת מנקודות אלו משקפת איבר שונה בגוף האדם  ועל ידי  לחיצות, עיסוים וחימום אותן נקודות ניתן לרפא את האדם.

כיצד פותחה השיטה?
רפלקסולוגיה בצורתה המוכרת לנו היום מקורה בתחילת המאה ה-20 אשר פותחה במערב כאשר עלפי תורה זו  ישנם עשרה קווי אורך העונים לשם "מרדיאנים" אשר טיפול בנקודות שצוינו כאמור משפיעות על האיברים הנמצאים על קווי האורך. מאוחר יותר נוספו כחלק מפיתוח השיטה גם קווי רוחב. החל משנות ה-80 החלה תורה זו להפוך ליותר ויותר פופולארית מבין הטיפולים האלטרנטיביים השונים וזוכה להצלחה רבה בקרב מטופליה.
עוד לפני תחייתה המחודשת במאה ה-20 אנו יודעים כיום כי בסין, טיבט ואף מצריים העתיקה נהגו להשתמש בכפות הרגליים לשם אבחון וריפוי בעיות שונות בגוף האדם. לכן אין זה מקרי שהדבר גורם לקונוטציות רבות בהקשר לטיפולים באנרגיה שמקובלות עד היום בארצות המזרח וזאת משום שגם כאן מדובר בהשבת האיזון לגוף האדם והחזרתו למצבו התקין על ידי לחיצות שונות בכפות הרגליים וכך לאזן את האדם מבחינה פיזית ואנרגטית כאחד.
אף על פי עדויות רבות של אנשים אשר סבלו מבעיות שונות וטענו כי טיפול רפלקסולוג החזיר אותם למצב התקין שבו רצו עדיין טיפול זה נחשב לאלטרנטיבי ואולי הסיבה נעוצה בכך שלמדע הפיזיולוגי פשוט אין את הכלים לבדוק תורה זו בדרך ישירה אלא רק על ידי התוצאה הסופית שאכן מראה על שיפור בעיות שונות שמהן סבלו מטופלים.

 

מפת אתר | צור קשר