ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוק זוגי

טיפול זוגי בספא, הפינוק הזוגי המושלם. אין זוג בעולם ולא חשוב גילו מינו או מעמדו שלא צריך מידי פעם (ורצוי לעיתים קרובות ככל שניתן) לחזק את הזוגיות ואת הרומנטיקה בניהם. הפתרון הוא ספא איכותי ורומנטי שיודע לשלב בין טיפול מרגיע ואיכותי ולאווירה משלימה המשלבת רוגע בריאות שלווה ניקיון ויציאה מהשגרה.

מרכזי הספא התאימו עצמם לצורכי הזוגות השונים וכיום לכול ספא ישנה האפשרות לקיים טיפולים במתכונת זוגית הזוג חווה את החוויה ביחד רואה אחד את השני במהלך הטיפול ובסופו של דבר מייצר חוויה משותפת נוספת המקרבת בין בני הזוג ומחזקת את הביחד. לאחר הטיפול הזוג  יוצא מדבר אחד עם השני שותה משקה בריאות או תה מרגיע או לחילופין אוכל ארוחה קלה ומושקעת שתכלול את כול מה שהזוג הזמין מראש. המרכזים אינם מגבילים עצמם מראש לכול הקשור במזון והם יודעים להיות בקשר עם מסעדות רבות ברחבי העיר ובעצם להפוך את החוויה למושלמת עוד יותר כלומר גם לזכות בטיפול בריאותי מצוין וגם לסעוד בדיוק את הסעודה עליה הם חולמים.

הפינוק הוא כללי וגם כלכלי מפני שבסופו של דבר פינוק זוגי זול יותר מטיפול יחודי כן כן כיף יותר בשנים בסך הכול הטיפול הזוגי בספא מוזיל את המחיר מול כול טיפול בנפרד. גם בהשוואה לבילויים זוגיים אחרים הביקור בספא יקר הרבה פחות מבילוים אחרים ( במיוחד שמדובר בספא בדקה ה90 ) וזאת מפני שהוא משלב גם את הטיפול עצמו וגם אפשרות להנות ממשקה טוב או ארוחה רומנטית ואיכותי כך שהוא יודע לשלב בין כול העולמות שהזוג רוצה לקבל ביום הפינוק שלו והמחיר משתלם במיוחד.

מפת אתר | צור קשר