ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מה זה רפלקסולוגיה?

לפי שיטת הרפסולוגיה מצב האיברים בגוף וכן לחצים נפשיים מתבטאים דרך איברים אחרים. לפי הרפס ולוגיה כפות הרגליים משקפות את איברי הגוף השונים ולכן ניתן להבחין ולטפל בכל בעיה דרך כף הרגל. הרפס ולוגיה הינה שיטת טיפול שהגיעה מהמזרח הרחוק אך תפסה תאוצה בחיים המערביים והפכה לאחת משיטות הטיפול הפופולאריות ביותר.

עיסוי בכפות הרגליים
הרפס ולוגיה מאמינה כי בגוף האדם ישנם קווים דרכם זורמת אנרגיית הגוף והחיים, קווים אלו הם קבועים ומגיעים לכל אברי הגוף. בכף הרגל מספר נקודות אשר דרך לחיצה עליהם ניתן להשפיע על כל איבר בגוף וזאת דרך הקווים הללו, בעזרת לחיצה על נקודה מסוימת מוגברת זרימת הדם המאזנת את הגוף ופותחת חסימות נפשיות.

רפסולוגיה ספא
צוות הספא מציעה חבילת ספא הכוללת עיסוי קונבנציונלי המלווה בעיסוי רגליים בשיטת הרפסולוגיה. שילוב זה של שיטות עיסוי שונות עובד על כל חלקי הגוף ומשחרר את כל האנרגיות החסומות של המטופל. בכל עיסוי משולב עיסוי רגליים אך לא כל עיסוי רגליים הוא טיפול לפי שיטת הרפסולוגיה, רק מטפל מוסמך אשר למד את תורת הרפס ולוגיה יוכל לתת טיפול זה בצורה הטובה ביותר ולהביא לתוצאות ולשיפור מצבו של המטופל. ניתן להתמקד באיזור אחד בגוף כגון הפנים ולקבל עיסוי מבוגרי קורס עיסוי רפלקסולוגיה של הפנים.

מפת אתר | צור קשר