ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף לנשים

אם נשאל עצמינו מה נשים אוהבת  בזמנן הפנוי עם חברות?? בתשובה לשאלה זאת,  נוכל לערוך רשימה ארוכה של דברים שרק נשים אוהבות. בין הייתר נוכל לכלול גם קניות, בילוי בבתי קפה, מסעדות טובות, אימון במכון כושר. התשובה תשתנה בהתאם לאישה שתישאל, אבל על דבר אחד כולן יסכימו ללא כל ספק, יום פינוק מפנק בספא זוהי חוויה שכל אחת ואחת תהנה ממנה.

יום פינוק עם אחת החברות במהלכו אתן עוברות יחד מסאג´ מפנק, בידיים הטובות ביותר שעברו קורס עיסוי הוליסטי והכשרה מקצועית במגוון עיסויים לבחירתכן. לאחר מכן אתן מתפנקות יום שלם על שפת הבריכה או בג´קוזי לבחירתכן ונהנות מהשמש הארצישראלית הנהדרת שלנו, תוך לגימת שייק פירות צונן ומרענן. ולא נשכח את החלק הטעים של יום הכיף שהוא- ארוחת צהרים או בוקר מפנק לפי בחירתכן, לרוב מדובר בארוחה חלבית המורכבת משלל סוגי גבינות נהדרות, לחמים וירקות העונה.

אין ספק שיום של ניתוק משגרת היומיום, משולב בהנאה מושלמת וטיפול פיזי של הגוף ירענן את גוף ואת הנפש וייתן לכם כוחות מחודשים לחזור לשגרת היומיום חזקים ומוכנים יותר. בין העבודה, לימודים או ילדים חשוב מאוד לדאוג לעצמם ולא לשכוח שהגוף איננו מכונה הוא, וטיפול יסודי הוא כמו דלק לנשמה. 

מפת אתר | צור קשר