ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי באבנים חמות

אחת משיטות העיסוי הפופולאריות ביותר בספא הוא הטיפול באבנים חמות. בטיפול זה מונחות אבנים מיוחדות וחמות על נקודות מפתח בגופו של המטופל וכך בעזרת שחרור חום משתחררים השרירים התפוסים ומתרכך העור.

מהן האבנים החמות?
האבנים בהן משתמשים לטיפול הן למעשה אבני בזלת המתאפיינות בתכונה ייחודית: אגירת חום מהירה ושחרורו האיטי וההדרגתי לאחר מכן. האבן מורכבת מכ- 60 מהיסודות המופיעים בטבלה המחזורית ובגלל הרכבה הייחודי היא יוצרת השפעה חיובית על הגוף ועוזרת באיזון נפשי ורגשי, הקלה על כאבי שרירים, הפחתת לחץ, איזון השינה, שיפור פעילות מערכת הלימפה, מחזור הדם וחילוף החומרים, ושיקום ואיזון הלחות של הגוף. בעזרת טכניקת העיסוי (הנלמדת דרך קורס עיסוי אבנים חמות) המתאימה משתמש המעסה באבנים אלו בכדי להגיע לשחרור מלא של הגוף ולאזן את האנרגיות הרוחניות של המטופל.

למי מתאים העיסוי?
עיסוי באבנים חמות מתאים לכל אחד ואחת והוא מצוין במיוחד לאנשים בעלי שגרת חיים לחוצה או עבודה פיזית המפעילים לחץ נפשי המתבטא דרך שרירי הגב והצוואר. את העיסוי ניתן לרכוש כחלק מחבילת ספא ולשלב אותו עם מגוון טיפולים נוסף וכן לרכוש אותו כמתנה לחברה או במסגרת מסיבת רווקות. אין ספק שזהו הטיפול המושלם להרגעות האולטימטיבית.


מפת אתר | קורס עיסוי באבנים חמות |  צור קשר