ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

בחירה נכונה של ספא

האם בחירה של כל מכון ספא יכולה לייצר חוויה נעימה? בחירת מקום לעריכת יום כיף או עיסוי בספא יכולה לתלות את חווית הנופש במספר פרמטרים שאליהם לא תמיד שמים לב עם בחירת המקום שבו בוחרים לבלות כדי להתפנק. רבים פשוט מהמרים על החוויה משום שהמחיר נראה זול יותר או שהתמונה כבשה את הלב, אולם רצוי לשים לב לפרטים הקטנים- שמייצרים בחירה נכונה של ספא. זה יכול להיות המתקנים והמשאבים שיש במקום, האוירה שנרקמת עם העיצוב והאירוח של המקום ועוד.

לסמוך על המלצות של חברים
ניתן לסמוך על ההמלצות של אחרים שהיו ונהנו בספא, אולם בערבון מוגבל. יכלו להיות שקנה המידה שלהם לבילוי מוצלח אינם דומים לאלו שלכם, ומה ש"עושה להם טוב" ומדבר על ליבם אינו מדבר באותה השפה שלכם. בהמלצות של חברים רצוי לשים לב לעובדות שמדברות מעל לפני השטח. גם אם אתם לוקחים הימור מסוים משום שהובטח לכם שיהיה נחמד כדאי לוודא לפחות שאותו מטפל לעיסוי שבחרתם הוסמך אליו במיוחד.

עיסוי רפלקסולוגיה? אצל רפלקסולוג
ישנם מרכזי ספא שונים שמחזיקים בעיקר מעסים שלמדו את עיקר סוגי העיסויים הסטנדרטיים, אולם בעיסויים הנדירים יותר כמו למשל עיסוי רפלקסולוגיה או איורוודה, רצוי שתטופלו בידי מי שבאמת הוסמך לכך, ולא שרלטנים שהוסמכו לעיסוי אחר ועושים השלמת הכנסה.

ספא קרוב לבית או רחוק ממנו
ניתן לבחור בין בילוי קרוב לבית שבו נחסך זמן נסיעה, או בילוי במקום רחוק שמצדיק את הנסיעה – ואפילו נשארים ללון שם – בדרך כלל אלו מלונות בוטיק שממילא באים כדי להתפנק שם, ולהשאר לאורך ימים – לאכול ארוחות בריאות, לנשום אויר של טבע ולהתמסר לטיפול עיסוי מרצה שנמשך כשעה, אבל החויה אורכת זמן רב לאחר מכן.

מפת אתר | צור קשר