ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא כדי לנקות את הנפש

הבילוי בספא הפך להיות חלק מן התרבות היום יומית של ההמונים, ובעצם לא מדובר בעוד מוצר יוקרה שרק שועי עולם יכולים לשלם עליו. מדובר בחוויה, שכל אחד ואחת חייבים לעצמם, כדי לנקות את הנפש. הנגשת הספא – ולא רק במובן של נוחות במחיר, אלא גם מבחינת מיקומו של הספא – קרוב לבית ואפילו במקומות מרוחקים אולם פסטורליים ומנותקים מהסביבה הסואנת – לפעמים זה כל מה שנפש מבקשת. אמנם נכון, הטיפול הוא בגוף, ואפילו ללא מילים – המטפל מאבחן את מצבו הגופני של המטופל, אולם התוצאה היא הקלה גם לנפש.

טיפול הוליסטי
הספא מציע טיפול הוליסטי, שמייצר מנוחה ומרגוע לנפש ולא רק לזמן הטיפול – אלא גם לשעות ולימים שלאחריו. בכל סגנון של עיסוי ישנה שיטת אבחון ויצירת פיתרון עבור אותו מצב. המצב הגופני יקביל למצב הנפשי כיון שזה משפיע על זה, כשכל איבר יצביע על מטענים ועל תחושות רגשיות שהמטופל סוחב עימו. כשהמטפל ישים דגש על נתיב אנרגטי שאיבר זה קשור אליו, הרי שהחסימה תוכל להשתחרר ולפנות מקום לאנרגיה חדשה.

חוויה יוקרתית, כי אתם זקוקים לזה
כל אחד זקוק להרגיש שהוא חשוב. לכל אחד אמנם קצב החיים שלו, אולם המציאות מצביעה על כך שצריך לקחת מדי פעם אתנחתא, כדי שהגוף ירגיש שהוא חשוב מספיק להפסקה מכל ההמולה, והנפש נרפאת גם היא בעקבות שחרור חסימות אנרגטיות.

לנשום אויר
פסק זמן נועד כדי לנשום. לנשוף החוצה את הפסולת מן הגוף והנפש, להכניס פנימה אנרגיה חדשה וחיונית. לכן, רצוי לקחת את התיאור הציורי הזה ולהפוך אותו לאמיתי, תוך מציאת אתר ספא שעושה שימוש בנוף הפסטורלי ויודע איך למזג בין פנים וחוץ דרך מרפסות המשקיפות למרחוק, במקום שבו הזמן כולו שלכם.

מפת אתר | צור קשר