ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום ספא – האהבה של כולנו

ישנן דרכים רבות כדי לחגוג את האהבה, ואחת מן הדרכים היא הקדשה של זמן אחד לשני, אחת לשניה או אחת לשני. כששניים מעוניינים לבלות יחדיו ולייצר זמן איכות ביחד, אין טוב מאשר להתפנק ולפנק, אולם ישנו פיתרון שיכול להסב נחת לכולם – והאנרגיות היחידות שמושקעות הן האנרגיות להגעה למקום יחדיו. זה יכול להיות מרכז ספא קרוב או רחוק מן הבית ואפילו עיסוי עד לבית של המזמין, אולם מה שחשוב זה ששני הצדדים משקיעים כמה שפחות אנרגיות, וחוגגים יחדיו יותר. הזמינות של הזמנת הבילוי בספא קלה – גם דרך אתר האינטרנט.

כמה קל לפזר אהבה
בני הזוג טוענים שאתם חולקים פחות מדי תשומת לב בזמן האחרון? אתם מרגישים תשושים וללא אנרגיה להשקעה בבני זוגכם? ישנו פיתרון קל ונגיש – הזמנת בילוי בספא. אתם בוחרים את חבילת הבילויים המועדפת עליכם; ניתן לבחור בין בילוי קצרצר של עיסוי בלבד – בילוי שיתאים ליום שישי קצר או לאחר פעילות גופנית מאומצת ואפילו רגע לפני מנוחה והתרגעות בצימר או בספא הבוטיק.

להשתמש בחבילת פינוקים
אתם רוצים את כל החבילה? תוכלו ליהנות לאחר העיסוי משהיה נעימה בג´קוזי עם מים מותאמי טמפרטורה שישמרו על אפקט העיסוי, וניתן להרחיב את החבילה לכדי פינוקים נוספים בתחום הקוסמטיקה או עיסויים משלימים הידועים גם בשם "עיסויי קצוות", בריכה, סאונה ועוד.

ללון במקום
אחד החלומות הפרועים ביותר קשורים למעשה במנוחה... האיזון הטבעי יגרם מהטענת אנרגיות באופן של מנוחה, ולכן לאחר הטיפול שבו מעוררים את זרימת הדם דווקא אז רצוי לשמור על מנוחה – מצד אחד לשמור על חום הגוף ולא לקרר אותו, ומצד שני לא לעשות פעילות גופנית שגורמת להצטברות בלתי רצויה של חומרי פסולת בגוף.

מפת אתר | צור קשר