ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף חלומי בספא מפנק

יכול להיות שאתם זקוקים למנוחה. איך אנחנו יודעים? משום שכל אחד זקוק לזה, לפחות אחת לשבוע, ובכלל – לפרגן גם בילויים שחוצים את השגרה. בספא מציעים חבילות שגרתיות לעיסוי ולטיפולים, כמובן מחוץ לעיסויים בודדים שניתן לעשות במקום. מצד שני, אפשר לברר מהן דווקא החבילות האחרות לבילוי בספא, אלו שלוקחים "לעתים רחוקות", החבילות שנועדו לפנק אפילו יותר – באופן ייחודי ונדיר יותר. כך או כך, עם חבילת פינוק כזו או אחרת, הגוף שלכם יכול להגיד תודה באותה מידה – תודה על תשומת לב, מרווח נשימה ושינוי מהשגרה האפרורית.

יום חלומי – במקום ללכת לעבודה
אתם יכולים לקחת מדי חודש יום אחד של חופש? הגיע הזמן לנצל אותו לדברים טובים ונדירים! נכון, ישנם סידורים שצריך לעשות מדי פעם, אולם מעבר לסידורים הללו ואולי אפילו בהמשך היום או ממש עם תחילתו, אפשר להתפנק בספא למשך כמה שעות – בין אם זה עיסוי למשך שעה בודדת או חבילת פינוקים, עיסוי בכפות הרגליים או עיסוי הוליסטי.

יום שכולו בשניים
אתם אוהבים לבלות ביחד, או זקוקים לכך לאחר תקופה ארוכה של יובש ושיממון בשגרת חיי היום יום? הנה לכם אופציה מרעננת, שיכולה להיות טובה בכל זמן. אתם מגיעים ביחד לספא, מקבלים את החלוקים ואת נעלי הבד ונפרדים לשעה קלה – כשכל אחד מקבל עיסוי. לאחר מכן אתם ממשיכים לפי החבילה שאותה בחרתם.

איזו חבילת פינוק לבחור?
ישנה שיטת ה"אצבע" שבה תוכלו פשוט להניח את האצבע על אחת החבילות, ולקבל את כל מה שיוצא – פשוט מפני שכל חבילה מפנקת בפני עצמה, בניו אנסים קלים של סגנונות משתנים. אפשר להוסיף עוד לינה במקום, שימוש במתקני ספא או לתאם ארוחה עשירה במקום.

מפת אתר | צור קשר