ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לחברות

ספא הינו מונח הקיים מלפני זמן רב ולא מהשנים האחרונות כפי שכולם חושבים. המונח עוד קיים מאירופה שלפני 400 ומעלה שנים. מקור המילה ספא הוא בעיירת נופש בבלגיה שנודעה בסגולות המפרא שלה. בעיר זו היו מקורות מים אשר נודעו בשל כוחות הריפוי שלהם למחלות שונות בגוף. כיום כמובן שהמצב שונה לחלוטין, אך עדיין מטרת מכון הספא היא זהה, להביא למזור ולריפוי.

למי מתאים מכון ספא?
כפי שהוזכר, מטרתו של מכון ספא היא להביא למזור נפשי וגופני למבקר בו. ביקור במכון ספא יכול להתאים לאיש עסקים שרוצה מנוחה מחיי היומיום, לספורטאי שצריך ריפוי ומנוחה לשריריו הכואבים או לזוגות שרוצים ערב רומנטי מרגיע. כיום ביקור במכון ספא הפך אופנתי גם בקרב קבוצות וחברות שונות שרוצות להנעים לעובדיהם את היום.

מהכולל ביקור במכון ספא?
הביקור במכון ספא כולל מגוון רחב של טיפולים שהעיקרי מביניהם הוא טיפול ועיסוי. כיום כל מכון שמכבד עצמו מציע למבקרים בו שלל טיפולים ועיסויים שונים. בין העיסויים השונים ניתן למנות, עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, רייקי, עיסוי עם אבנים חמות ועוד שלל נרחב של עיסויים. כמו כן ביקור במכון ספא כולל סאונה, גקוזי ועוד. ישנם מכוני ספא שונים שמציעים לאורחיהם כיבוד קל ושתייה קלה על מנת להנעים את זמנם.

ספא לחברות
ספא לחברות ולקבוצות הפך להיות נפוץ יותר בשנים האחרונות. כיום יש מכוני ספא גדולים שיכולים להכיל קבוצות גדולות יחסית של עשרות אנשים. חברה שמחליטה לפנק את עובדיה ביום ספא יכולה לשכור את המקום כולו ולשלב ביום כיף מספר רב של עיסויים כאשר כל אחד מהעובדים בוחר את העיסוי המועדף עליו. לרוב במכונים אלו יהיה שטח גדול של התאספות בו העובדים והמבלים יוכלו להנות משתיה וכיבוד. כיום ניתן למצוא באתרי האינטרנט חבילות עיסוי שונות עם הנחות משמעותיות לקבוצות גדולות.
מפת אתר | צור קשר