ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ליהנות מחוויית ספא מושלמת

אם כל היום או כל השבוע אתם רודפים אחר הזנב של עצמכם ומנסים למצוא רגע של שקט, יכול להיות שאתם זקוקים למנוחה. לא כולם יודעים מה באמת לעשות עם מנוחה שכזו – יש מי שנהנה פשוט לישון, יש מישהו שממלא את זמנו הפנוי בפעילויות אין ספור כדי להרגיש שמספיקים, ויש מי שממלא את זמנו בתפנוקים כדי לתת לגוף ולנפש הרגשה שהם נמצאים בידיים טובות, יש פרגון עצמי או מאת החברים. הביטוי "להיות בידיים טובות" מייצג גם את החוויה של העיסוי בספא – תוך הגשת מגוון גדול של טיפולים והצעות בילוי שונות במתקני המקום.

ליהנות מחמאם טורקי
חמאם טורקי הוא מקום לתפנוקים. זהו בית מרחץ ציבורי – חדר סגור ובנוי שיש, כשבצידי החדר ישנם ספסלי ישיבה ובמרכזו – משטח הטיפולים על מזבח השיש. השיש שומר על חום גבוה יחסית באמצעות מכשיר חימום חשמלי שבבסיסו – בנוי פלטות ומים חמים שמעבירים חום באבן השיש אל המטופל. הטיפול מורכב משפיכת מים חמים על המטופל וקרצוף מתמשך לפתיחת הנקבוביות בעור באמצעות האדים תוך עיסוי מרגיע.

לאכול ארוחה עשירה
אחת מהנאות החיים היא אוכל, והעושר שבבילוי מיוחד כמו ביקור בספא יכול לכלול גם את הפרק הזה, בתנאי שנעשה בתיאום מראש. לא כל מרכז ספא מספק ארוחה עשירה בין קירותיו אלא לעתים שולח את המטופלים למסעדה הקרובה. חשוב לציין כי שלב האוכל חייב להגיע לאחר הטיפול – משום שלפני טיפול יש להקפיד על מנוחה מאוכל לפחות כשעתיים.

להתרפק בעיסוי טוב
מי שרוצה להניח את כל לחצו במקום אחד ולשכוח ממנו לפחות לשעה, יכול לבקש את הבילוי המרכזי שבספא – קבלת עיסוי. ניתן לבחור מבין שלל סגנונות טיפול בעיסוי – עיסוי בבגדים או ללא בגדים ועם שמן, עיסוי במקום אחד בגוף – כמו כפות הרגליים או עיסוי לכל אורכו. 

מפת אתר | צור קשר