ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לאירועים מיוחדים

אם ישנו אירוע מיוחד שאותו צריך לחגוג, הרי שאתם יודעים איך חוגגים אותו באופן שהגוף יוקיר לכם תודה: ליהנות עם כולם בבילוי משותף, שבו כל אחד נהנה לעצמו ואת האנרגיות הטובות חולקים עם כולם. תארו לכם שככה סתם באמצע היום מניחים על כתפיכם ידיים יודעות שמעסות בסבלנות את אזורי הגב, הרגליים, הראש והידיים (לאו דווקא בסדר הזה). לאחר הפינוק הזה אתם חוזרים למעגל החברים, לבילויים, משוחררים ונינוחים יותר. מסיבה זו אנשים רבים הבינו שהזמנה של מעסה לאירוע או הזמנת המשתתפים לספא היא קונספט אידיאלי.

אירועים מיוחדים לזוגות
זוגות אוהבים בדרך כלל לשמר תאריכים ולחגוג בכל הזדמנות מיוחדת. גם מי שלא אוהב לזכור את התאריכים מוצא סיבה למסיבה לצאת עם בני הזוג למקום שכולו טוב ופינוק. אחרת, איך אפשר להמשיך את היום, את השבוע, את השנה? מצאו תאריך אחד שהוא רק שלכם, וזה יהיה התירוץ שלכם ללכת ביחד עם האהובים לספא.

אירוע מיוחד שיש רק ביום אחד
ימי הולדת או חגיגות משפחתיות שונות כמו למשל מסיבת רווקות או חתונה אלו אירועים חד פעמיים, לפחות לתקופות ארוכות. באירועים שכאלו כשחוגגים, נוהגים לארגן חוויה לכל המשתתפים. באירועים בספא האלו אפשר ליהנות מעיסוי כל אחד בתורו וגם במקביל, ואפילו להזמין סדנת עיסוי מידי מנחי סדנאות מוסמכים.

אירוע חברה במרכז ספא
כשחוגגים עשור לחברה או שרוצים ליהנות מיום עובדים ביחד, אפשר לקבוע יום פינוק לעובדי החברה כולם בספא. מה זה אומר? עיסוי, ג´קוזי, ארוחות מתואמות אם רוצים – אפשר גם להביא קייטרינג, מנחי סדנאות וליהנות מהחיים הטובים. למחרת בבוקר, מרקם העובדים יעבוד טוב יותר, והתוצאות תהיינה מרשימות....מי שמרוויח מהיום הזה עשוי להיות דווקא המעסיקים.
מפת אתר | צור קשר