ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילות ספא לזוגות מאוהבים

אז עד כמה אתה אוהב אותה או אותו? עד כמה תהיי מוכנה לעשות בשבילה או בשבילו יום כיף שיכול להכניס לכם קצת כיף למציאות היום יומית? ישנן חבילות ספא שנועדו לעשות קסמים בקרב בני זוג מאוהבים. אין דרך טובה יותר לחגוג את יום הנישואין, את יום ההולדת או את הקידום בעבודה של בן הזוג בארוחה דשנה, אולם לפני זה אתם כמובן מבלים ונהנים במרכז ספא שמציע לכם שלל פינוקים, שיהיה לכם על מה לדבר עם החברים או ביניכם.

זה יכול להתאים בכל שלב של הזוגיות
חבילות ספא שכאלו יכולות להתאים לכל שלב של הזוגיות. מדובר על בילוי שעיקרו הוא הנאה אישית בעיסוי הנבחר. לאחר העיסוי – שהוא בדרך כלל בן חמישים דקות ונעשה בשני חדשים נפרדים זה מזה (או באותו החדר, בתיאום ולבקשת הזוג), ניתן להמשיך את הבילוי בין המתקנים שבמקום. סאונה, בריכה, ג´קוזי או סעודה עשירה ומנוחה במרפסת המשקיפה על נוף – אלו תוספות ערך לבילוי.

ואפשר גם להזמין חברים
במידה שמדובר על מלון ספא או על צימר שמשולב בו בילוי מפנק, ניתן להזמין גם את החברים ולהתרגע ביחד בהמשך. כך, תוכלו למצוא את הבילוי לערב ביחד עם החברים, ובמשך היום – לטייל ולהתענג על מבחר של חבילות ספא מפנקות שיש בהן חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת.

ספא – בשביל החוויה
אתם מתכננים בילוי בספא כדי להעשיר את עולם החוויות הזוגי שלכם? תוכלו לבחור על פי מבחר עשיר מאוד שבאינטרנט, המפרט את מרכזי הספא המתחרים שבאזור. ואם תרצו להזמין חברים וגם משהו שיעשה בילוי מעניין יותר, ישנם בעלי סדנאות שיחפצו להגיע למקום ולייצר חוויה נוספת כמו בסדנת צחוק, בינו לבינה, מדיטציה, אמנות ועוד על פני החוויה המרגישה שלכם.
מפת אתר | צור קשר