ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

סוגי עיסויים - איך לבחור את העיסוי שמתאים לך?

בבואנו לספא תמיד עומדת בפנינו ההתלבטות איזה עיסוי לבחור- האם ללכת על שיאצו? או אולי עיסוי רקמות עמוק? ואולי בכלל עיסוי משולב יתאים לנו הכי הרבה? ובכן, אפשר לבחור עיסויים גם בלי ניסוי וטעייה, אלא בהתאם לצרכים שלכם. הנה מדריך קטן למבולבלים שביניכם.

עיסוי שיאצו
 למרות שרבים לא יודעים זאת,  שיאצו , היא בכלל שיטת ריפוי ברפואה הסינית ולא עיסוי. זוהי שיטת טיפול הדוגלת בכך שמגע יכול לפתוח חסימות אנרגטיות ולשחרר מכאובים נפשיים וסטרס. השיאצו נעשה עם בגדים ולכן מדובר בטיפול שיכול להתאים למי שלא חש בנוח להתפשט בפני זרים או יתאים גם לציבור הדתי אשר שומר על צניעות. לרוב עיסוי שיאצו יעזור בעיקר לכאלו אשר סובלים מסטרס או עצבנות.
 
עיסוי רקמות עמוק
 עיסוי רקמות עמוק  הוא עיסוי שבעיקרו משתמשים בו ספורטאים מקצועיים וגם חובבים. מדובר בעיסוי שמטרתו היא הזרמת הדם, שחרור דלקות והגמשת השריר. העיסוי לרוב נעשה בהתאם לנקודות הכאב של המטופל, והוא אינו טיפול עדין אך מאוד אפקטיבי למי שסובל משרירים קשיחים או תפוסים. לעיתים גם פיזיותרפיסטים משתמשי ם בסוג עיסוי זה בכדי להגמיש ולרכך את השרירים הבעייתיים עליהם באה לעבוד הפיזיותרפיה.

 עיסוי שבדי
 עיסוי שבדי כשמו כן הוא, מדובר בעיסוי שהומצא בשבדיה בעיקר למטרות רפואיות, אך לאט לאט זלג גם לתחום הפנאי והנופש. מדובר בעיסוי אשר מתבצע באמצעות שמנים, לרוב ללא בגדים ועם מגע ישיר בין ידיו של המטפל לגוף המטופל. העיסוי מורכב מכמה שלבים ושיטות ביניהם לחיצות עם האצבעות, תנועות מעגליות ולחיצות עם המרפק. ניתן לבצע עיסוי זה בצורה עדינה מאוד או בצורה יותר קשוחה, תלוי ברצונו של המטופל.
מפת אתר | צור קשר