ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום פינוק בספא רומנטי

אין כמו בילוי מפנק לבני זוג, כדי להעביר בניחותא יום שישי רגוע או שבת, ובאמצע השבוע – "מים גנובים ימתקו". מתי שהייתם אמורים לבלות בעבודה ולתזז מפה לשם, הופך להיות הזמן שבו אתם מגשימים חלום. מכאן ואילך, ניתן להגשים את החלום בכל מקום שבוחרים, שעושה נעים בכל החושים – ולכן זו כבר בחירה על פי טעם אישי. אתם יודעים מ יכול למצוא חן בעיני בן או בת הזוג שלכם או שלכן? תוכלו להפתיע אותם בפינוק בספא שימשך מספר שעות; עיסוי, ג´קוזי, חדר, ים או בריכה ומתקנים נוספים.

איך למצוא את האוירה המדויקת?
אין מתכון אחד כדי למצוא את האוירה המדויקת לכם. יכול להיות מאוד ששיטוט בין אתרי הספא שבאינטרנט יכול להעניק לכם מושג כל שהוא לגבי הפסיליטיז של המקום, היתרון שלהם על פני אחר ואופן העיצוב. אופן העיצוב – המשמעות יכולה להיות גם האוירה; עם או ללא ילדים, ספא בתוך צימר או במקום נפרד, ספא עם מתקני נופש מיוחדים.

מקומות אווירתיים
ישנם מקומות שמוסיפים לאווירה על ידי עיצוב בתפישה מסוימת. אתרי ספא יכולים ללבוש מראה אותנטי – כמו למשל לפי עדות, מראה כפרי, תעשייתי או עירוני, מואר או חשוך מעט ואינטימי, גדול או קטן. לכל אחד ואחת יש את ההעדפות שלו, וכדאי לברר את הפרטים הקטנים הללו שעה אחת קודם, כיוון שהם התבלין המרכזי.

לבחור עיסוי בשניים?
תוכלו לשהות באותו חדר טיפולים כדי לקבל עיסוי יחדיו, או להפרד לשני חדרים נפרדים ולחזור בגדול לאחר מכן לבילויים האחרים שבחבילה. חבילת העיסויים תומלץ לכן כבר בשיחת הטלפון ואפשר למצוא מה תציע כל חבילת פינוק כבר בהצצה באתר האינטרנט. את החויה אפשר להשלים במסעדה מפנקת לאחר מכן או בלינה במקום.
מפת אתר | צור קשר