ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

שימוש באבנים חמות לעיסוי המושלם

אחד מן הטיפולים האהודים ביותר והפופולאריים ביותר בספא הוא טיפול באבנים חמות.  מדובר בטיפול אשר נעשה באמצעות אבני בזלת מיוחדות, שמחוממות לטמפרטורת הגוף ובאמצעותן נעשה העיסוי. מקורה של השיטה באינדיאנים והיא שימשה בקרב שבטים אלו לריפוי, ולהוצאת רוחות רעות מן הגוף והנפש.

ייחודן של האבנים
 האבנים בהן משתמשים בעת טיפול באבנים חמות, הן אינן אבנים רגילות אלא אבני בזלת שנוצרו מהתקררות של לבה מבעבעת. מדובר באבנים שמסוגלות לאגור חום ולשחררו באיטיות, דבר שמתבטא בעת עיסוי, עת החום משתחרר לאט אל תוך האיברים והרקמות שעליהם נעשה העיסוי. האבנים אינן מחוממות במים אלא בשמנים ארומאטיים ובשלב הראשוני של הטיפול שמים אותן על נקודות אנרגטיות עיקריות בגוף (בעיקר על גבי הגב). בסיום ריכוך השרירים והרפיית הגוף באמצעות האבנים, מתבצע עיסוי באמצעות הידיים של המעסה.

 למי העיסוי מיועד?
 היות ומדובר בעיסוי עדין יחסית, הוא יכול להתאים לכל הגילאים ולכל המצבים הבריאותיים. הטיפול יכול לסייע לא רק לבעיות של שרירים תפוסים, אלא גם בעיות של מחזור, סטרס, בעיות עיכול ועוד. יחד עם זאת, למרות התוצאות המבורכות של טיפול זה, נשים בהריון אינן יכולות ליהנות ממנו שכן השכיבה על הבטן מסוכנת וכן החום המופץ מן האבנים עלול לסכן את העובר. מעבר למצבים אלו, כמעט כל מצב בריאותי מאפשר ליהנות מעיסוי זה.
 
על מה חשוב להקפיד?
 כמו בכל עיסוי, חשוב שהמעסה יהיה רגיש למטופל ויבצע את העיסוי בהתאם לתחושת הנוחות של המטופל. כך לדוגמא, יש להקפיד כי האבנים לא יחוממו יתר על המידה וכן השמנים בהם משתמשים, כאשר נעשה העיסוי הידני, יש להקפיד כי העיסוי אינו מסב כאב או נעשה חזק מדי שכן עודף חוזק בעיסוי לעיתים יכול לגרום גם נזק.
מפת אתר | צור קשר