ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

גיבוש קבוצתי באמצעות טיפולים משותפים בספא

גיבוש היא פעולה אשר נועדה לחבר בין אנשים אשר פועלים יחדיו תחת מסגרות שונות. בעיקר פופולארי הגיבוש במקומות עבודה. בעת עבודה, אנשים רבים מרקעים שונים מתאספים יחדיו וחייבים לשת פעולה זה עם זה. כתוצאה לעיתים נגרמים לא מעט חיכוכים ואי הבנות. פעילויות גיבוש, אמורות לסייע לגשר על הפערים הללו וליצור חיבור טוב יותר בין חברי קבוצה שכזו.
 
פעילויות שונות לגיבוש בעבודה
 ניתן לבצע שלל פעילויות אשר יגרמו לגיבוש בחברה. בכלל זאת למשל ימי גיבוש באמצעות ספורט אתגרי, ימי גיבוש וכיף המורכבים מנופשונים אשר נעשים לכל עובדי החברה, ימי כיף במהלכם נעשות אטרקציות שונות כגון ג´יפים, טרקטורונים וארוחה יחדיו. אופציה אחרת, כאשר רוצים לתגמל קבוצה שפעלה טוב, לעיתים מוציאים אותם לפעילויות צ´ופר הניתנות להם כפרס. אחת מן פעילויות הפרס הללו הוא טיפול גיבוש בספא. אופציה אחרת יכולה להיות כרטיסים להופעה או שוברים שונים לארוחות או חופשים הניתנים לכל אחד מחברי הקבוצה לחוד.
 
כיצד טיפול ספא יכול לגבש?
לרוב,  טיפולי ספא, נתפסים כמשהו אינטימי יחסית שלא נעשה בקבוצות גדולות, אך האמת היא שמדובר בפעילות גיבוש לגיטימית לחלוטין. רק חישבו על זה, ישיבה משותפת בג´קוזי למשל יכולה לגרור הרבה שיחות משותפות ואישיות שיקרבו בין המשתתפים. באותה מידה, ג´קוזי ואלכוהול, יכול לשבור את הקרח היטב. גם חווית העיסוי יחדיו יכולה אולי להיות דבר קצת מעורר גיחוך או מבוכה בהתחלה, אך מה יותר טוב מלהנות כולם ביחד? לחילופין, ניתן לבקש כי הטיפולים יעשו בנפרד.
 
תוספות ליום הגיבוש בספא
 לעיתים ההיילט של פעילות הגיבוש רק מתחילה בספא אך נגמרת דווקא בארוחה מכובדת שניתנת לכל הצוות. יום שלם של התרגעות בספא, שיחות בג´קוזי ועל תה וקפה ולבסוף ארוחה, משאיר את כולם במצב רוח טוב ומכריח לייצר קשרים.
מפת אתר | צור קשר