ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא עם לינה

מי מאיתנו לא זקוק מידי פעם ליום חופש, למנוחה מוחלטת מחיי היומיום, מהגרה, מהמרוץ הבלתי פוסק של עבודה, משפחה ושאר העיסוקים? ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מחופשה קצרה ומרעננת בספא?
יש המון דרכים לבלות יום חופש אך לאחרונה יותר ויותר אנשים בוחרים להתפנק בימי החופש שלהם במרכזי ספא. הספא מספק את החוויה המושלמת לפינוק הגוף באווירה שקטה ורגועה וכל זה תוך טיפוח הגוף, שחרור השרירים ופריקת המתחים שמצטברים לנו בגוף. בנוסף, זו דרך מדהימה לבלות עם בן הזוג חופשה רומנטית או בילוי מקורי ושונה עם חברה טובה. 

מה עושים בספא?
מכוני הספא השונים מציעים חבילות מגוונות של ימי פינוק בספא בין אם ליום בודד או לפינוק עם לינה. בספא תועלו ליהנות מטיפולים שונים החל מעיסויים מגוונים ועד לטיפולי פנים, טיפולים באבנים חמות, טיפולים קוסמטיים ועוד. מלבד הטיפולים מציע הספא גם שימוש במתקני הספא כגון ג´קוזי, חמאם, סאונה ועוד מתקנים מגוונים, כשלכל ספא הסגנון וההיצע שלו. בנוסף, כדי להפוך את החוויה למושלמת, רבים ממרכזי הספא מציעים גם כיבוד קל או אורחה שלמה וחלקם מציעים גם סוויטה פרטית לשימוש במהלך היום או תוספת של לינה שמשדרגת את כל החוויה.
חשוב לציין שכיום ישנם מרכזי ספא רבים הפזורים ברחבי הארץ כך שכל אחד מספק חוויה שונה. 

ספא במרכז
ספא באזור תל אביב מספר חוויה מושלמת של פינוק, רוגע ונוחות. זוגות רבים נוהגים ללון בבתי מלון או הארחה אחרי ערב החתונה שלהם. דרך מושלמת לסיום הערב המרגש הוא לינה במרכזי הספא במרכז אליהם ניתן להגיע בקלות והם יספקו את זמן האיכות והמנוחה האולטימטיבית לה זקוק הזוג לאחר תקופת ההכנות המלחיצות והערב העמוס. ישנם מרכזי ספא בתל אביב המציעים סוויטות יוקרתיות ואינטימיות שמאובזרות היטב ומתאימות בדיוק לחגיגת האירוע בלילה רומנטי ואישי. לאחר לינה טובה קם הזוג לארוחת בוקר טובה ואחריה יזכה לטיפול בספא מפנק עם צוות מיומן שישלים את החוויה.       אחרי פינוק כזה, זוגות רבים חוזרים למרכזים אלו כדי לחגוג אירועים נוספים. 

ספא באזור השרון
אלו שלא מעוניינים בספא בעיר הגדולה אך גם לא רוצים לנסוע עד הצפון הרחוק מצאנו את הפיתרון המושלם. אזור השרון הקרוב מאופיין בשקט והשלווה הנחוצים, אך יש בו את גם את כל הפינוקים של העיר החל ממסעדות איכותיות, מרכזי קניות, אתרי בילוי ועוד בהם תוכלו לבלות בין הטיפולים. כך תוכלו ליהנות מהחוויה המושלמת שקט ורוגע בלי להתרחק. באזור זה תוכלו למצוא מרכזי ספא איכותיים ויוקרתיים בהם תוכלו ליהנות ממבחר עיסויים, טיפולים ומתקנים במיקומים מושלמים.
אז כל מה שנשאר הוא רק לבחור אזור ולצאת לחופשה קסומה ומשחררת ולהתנתק מהשגרה השוחקת. 

 

מפת אתר | צור קשר