ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולי ספא כמרגוע לנשמה

בעבר בילוי במכוני הספא היו מזוהים בעיקר עם עשירי המדינה והתפיסה הרווחת הייתה שמדובר בהוצאה גבוהה שאינה מתאימה לכל כיס. אולם בעקבות ההאצה בהתפתחות מכוני הספא והופעתם של אתרי הקופונים והרשתות החברתיות, ניתן להשיג דילים משתלמים לחבילות פינוק מיוחדות בספא. המיתוס נשבר והבילוי בספא הפך לנחלת הכלל ויש יגידו שהסיבה לכך היא הצורך שנוצר בחברה לבילוי בעל אופי רגוע וסגולות רפואיות ורוחניות כאחד. 

השפעה גופנית ורוחנית
אין זה סוד שהגוף והנפש קשורים אחד בשניה ורופאים רבים מצביעים לעיתיםעל תופעות גופניות שמקורם במצב נפשי ולהיפך. התרבות המערבית איבדה מעט את החיבור בין הגוף לרוח והפעולה האוטומטית של רוב האנשים שסובלים מכאב היא לקחת כדורים לשכוך כאבים או לפנות לטיפול רפואי. מחקרים רבים חשפו את ההשפעה שיש לטיפולי הגוף בספא על רוח האדם וכתוצאה על התפקוד הפיזי ועיסויים רבים מחזיקים בסגולות רפואיות כמו טיפול רפלקסולוגיה.

יתרונות באתרי הספא בצפון
לא מעט אנשים מעדיפים לפנות זמן מיוחד לבילוי בספא בצפון, בגלל היתרונות של מרחבים ירוקים, אווירה פסטורלית, קצב חיים רגוע ואטרקציות מיוחדות הקיימות לתיירים שמבקרים באזור. בספא באזורים ההררים תוכלו ליהנות מאווירה קרירה שתעניק פינוק מיוחד בימי הקיץ וחוויה אירופאית בחודשי החורף והאתרים במקום מציעים לרוב מבחר של עיסויים וטיפולים אלטרנטיביים מהמוכרים כמו עיסוי שוודי או תאילנדי לוואטסו או עיסוי באבנים חמות. 

שימוש באטרקציות במסגרת הנופש
בחירה בנופש בספא בצפון כוללת בתוכה את האפשרות לשלב אטרקציות נוספות בחופשה כגון טיולי נחלים, טיולי אופניים בגולן, ביקור בחרמון, שחייה בכינרת ועוד. אמנם אתרי הספא משמשים בעיקר למרגוע והורדת הילוך אנרגטי אך בטיול אפ משפחה או בזוג, לעיתים מעוניינים לשלב פעילויות נוספות ואזור הצפון מציע שיט בקיאקים, מתקנים לילדים, מוזיאונים ועוד. 

מפת אתר | צור קשר