ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי לשימור הגוף לעוסקים בספורט

השימוש בעיסוי כדי לשפר את הביצועים של הספורטאים אינו חדש, וסגולות הריפוי שיש בטכניקות השונות של העיסוי ידועות עוד מתקופות קדומות יותר. העיסוי עוזר בהפגת העייפות, בחיזוק השרירים ובמקרים רבים משמש כרפואה מונעת נגד פציעות וחבלות בשרירי הגוף. הסיבה העיסוי העמוק נקרא "עיסוי ספורטאים" היא שספורטאים רבים מקפידים על שגרת טיפולים לפני אימונים ומשחקים כדי להפחית את הסיכון לפציעות ולהקל על הגוף פיזית ורוחנית.

העיסוי כחימום הכרחי לספורט
לרוב איננו מקשרים את העיסוי לפעולת החימום אך האפקט שמתקבל הוא זהה במהותו ותפקיד העיסוי לספורט הוא לחמם את הגוף לקראת הפעילות, לחזק אותו ולשמור עליו מהתכווצויות. ספורטאים מקצועים מקפידים על חימום הגוף בעזרת מסאג´ עמוק אך האם עיסוי חזק הוא אפקטיבי יותר? לא בהכרח, אולם בעזרת העיסוי העמוק ניתן להאריך ולמתוח את השרירים, להקל על כאבים ולהטעין את הגוף אנרגטית. 

הקלה מיידית בכאבי שרירים
העיסוי העמוק מתבצע אמנם כחלק משגרת אימונים לפני פעילות ומהווה סוג של חימום גופני לשרירים, אך יש לטכניקות הטיפול השפעה על הגוף מבחינה רפואית והעיסוי משמש ככדור משכך כאבים . לאחר אימון לעיתים הגוף סופג מהלומות והאימון האינטנסיבי יוצר כאבי שרירים וטיפול על ידי עיסוי מקל על הכאב ומונע נזקים רחבים לשרירי הגוף בטווח הארוך.

סוגי טיפולים לעוסקים בפעילות גופנית
מלבד עיסוי שמנים עמוק קיימים גם טיפולים אחרים כגון: כריות חימום של TENS ואלקטרודות, שימוש בכוסות רוח, מכישירם לחיזור שרירי הגוף, טיפול בהנעת מרפקים, שיטת טיפול של CRT, אבחון אירדיאולוגי ועוד. המושג עיסוי לספורטאים בספא יוצר את הרושם שמדובר בשגרה המיועדת לעוסקים בספורט באופן מקצועי, אך למעשה יש לעיסוי תועלת גבוהה גם למי שעוסק בספורט חובבני והתעמלות לצורך שמירה על כושר.
מפת אתר | צור קשר