ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא במרכז – פינוק כמעט בכל מצב הנתון

אולי אי אפשר לבקש לעצמכם הכול, אבל אפשר להתענג על הרגעים הטובים באמת – אלו שבהם אתם מקבלים פינוק. ומה נחשב לפינוק כבעיניכם? פינוק הוא כל מה שעושה לכם נעים בגוף ובלב. זאת יכולה להיות ארוחה מלכותית לאור נרות באוירה אינטימית, עיסוי שמנים חמים לאור נרות (המוטיב החוזר) ובמוסיקה רוגעת, שהיה באמבט או בג´קוזי עם כוסות יין או שמפניה, שחיה בבריכה לאחר יום עבודה ארוך ולאחר מכן לנוח במקום שהוא מנותק מכל שגרה שבה יוכלו להשיג אתכם. הכול בא בחשבון, רק תצביעו

כיף איכותי בכל מקום
אתם יכולים לקבל את הפינוק הזה בתוך ביתכם, או לצאת החוצה לבלות במקום שמנתק אתכם מכל מה שמוכר ודורש מכם רמה מסוימת של ערנות. כאן, אתם לעצמכם, בבועת זמן שהיא כולה שלכם ועבור עצמכם. תוכלו לבחור לבלות את אוצר הזמן הזה ביחד עם חברים קרובים או עם בני זוג כספא ליום נישואין ואפילו בלי סיבה וגם לבד.

אפשר למצוא מרכזי ספא ברחבי הארץ
אתם רוצים לבלות בספא מרינה או קרוב לכפר ולירק? תוכלו לבחור נקודה קרובה או רחוקה מביתכם – וזה כל העניין – תוכלו לטייל לשם ולשריין יום שלם לטיול כדי ליהנות גם מהדרך שמייצרת בידוד בין השגרה וההרגל ובין הציפייה שעומדת להתגשם, או פשוט לקחת את עצמכם לספא הקרוב מבלי להתאמץ יותר מדי.

לבחור כל עיסוי שתחשקו בו
יש לתאם מראש, שכן לכל עיסוי יש מטפל המתמחה בו. תוכלו לבחור מתוך ההיצע עיסויים עם או ללא שמנים, עם או ללא בגדים, עיסוי שנמשך לאורך זמן סטנדרטי של כשעה או עיסוי מפנק בן זמן רב יותר, עיסוי על מיטת טיפולים או הידרותרפיה – טיפול במים.

מפת אתר | צור קשר