ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

סוגי עיסוי מקצועי לכאבי גב

אף אחד לא מלמד אותנו מגיל ינקות על איך לשאת משאות כבדים או אפילו את גופנו – שלנו באופן שלא יחמיר את הבריאות וישמר אותה. כאב גב יצביע תמיד על בעיה מסוימת – ותמיד הבעיה תאותת והגב יכאב רק לאחר שכבר נקוותה הבעיה והתעוררה, הטיפול יהיה אפוא טיפול – תגובה, אולם הוא עשוי למנוע את החמרת התופעה. בעולם המערבי, הסיבות לכאבי גב הפכו להיות בין היתר גם לנפוצות גם מהסיבה הנפשית – מתח, סיבוב בהיסח הדעת של מפרק מסוים באופן לא טוב, עייפות נפשית ופיזית שבה ישנים ללא שינויי תנוחה לאורך לילה שלם ועוד.

עיסוי מקצועי כפיתרון לבעיית כאבי הגב
לעיסוי המקצועי – רפואי ישנה חשיבות גדולה בריפוי הכאבים; תחילה, מדובר על צעד פרגון עצמי, שלוקח אחריות על הכאבים. אותו צעד כולל טיפול שההקלה ממנו מפחיתה מעומס הכאבים. לכל סוג עיסוי ישנם היתרונות שלו, על כן רצוי לקבוע תור בספא כפתרון לכאבים ולתאם עם המעסה המיוחד לאותה סיבה.

עיסויים לבעיות גב
ישנם עיסויים שנחשבים כקלאסיים לטיפול מונע ובעיקר לתענוג ולפינוק בספא. בין הטיפולים הללו נמנים העיסוי השבדי הקלאסי וטיפול עיסוי תאילנדי. התאילנדי יכול להיות כלול גם בין הטיפולים המשולבים להקלה בכאבי הגב. משלבים אותו עם עיסוי ספורטאים או עם עיסוי רקמות עמוק – עיסויים שחודרים לשכבות העור הפנימיות עד לשלד, והאפקט שלהם מורגש ואף כואב עד להקלה גדולה יותר למחרת מתחושת הכאב.

האם אפשר לעסות גם גב בעל פריצת דיסק?
חשוב להתייעץ עם המטפל לפני העיסוי ולפני תיאום המפגש, ולקבוע מה יתאים לבעלי פציעות גב. העיסוי הרפואי יהיה לרוב המתאים ביותר כדי לטפל במי שיש לו פציעה כגון פריצת דיסק, כאבי צוואר או רקמות פגועות מכל סיבה שהיא, כמו גם שרירים תפוסים מפאת דפוסי תפקיד שהם לקויים.
מפת אתר | צור קשר