ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא זו שיטה לטפל בגוף

כדי לטפל בגוף, לא מספיקה רק מודעות, יש לעשות את הצעד לכיוון ההקלה והחיוך, כשהגוף יגיד תודה לאותם הפינוקים, לאותם המעשים שמייצרים מצב טוב יותר. גם אם אין מצב שבו אתם, העסוקים עד "למעבר לאף" יכולים להוציא את עצמכם להליכה רגלית בבוקר השכם או בערב, רצוי לחשוב על הפיתרון האולטימטיבי שבו הגוף נח מצד אחד ומן הצד השני מפיק תועלת כפולה ממנוחה זו – תוך פינוק בספא. כדי ללכת לפינוק בספא לא צריך תירוץ נוסף, אפשר לשלב בפעילות עוד אדם אחד לפחות ואפילו ללכת לבד.

טיפול בגוף באמצעות מגע ידני
המגע הידני הוא למעשה כל עיסוי אותו ניתן לקבל מאת מעסה בספא אליו הוא מוסמך. בחירת העיסוי יכולה להיות עניין של מה בכך; כשבאים להתפנק, לא משנה סוג העיסוי – הכול יכול להיות מרגש ומענג גם יחד בתוך שעה אחת של מגע, אולם מי שרוצה לשחרר שריר תפוס, יש גם לכך פיתרון בספא – בדמות עיסוי ספורטאים, רקמות עמוק או משולב.

טיפול בגוף באמצעות מכונות ומתקנים
חלק מהבילוי בספא הוא שהיה במתקנים שונים כפי שהמקום מציע; בריכה, ג´קוזי בחדר או בחוץ, סאונה – יבשה או רטובה, ספות שיזוף, קליניקות לקוסמטיקה או כל אפשרות אחרת שאינה כוללת מגע ישיר ידני במטופל.

נופש – מנוחה לגוף ולנפש
קחו פסק זמן ממרוץ החיים בספא, וגלו עניין בעצמכם. זה הזמן לצאת לבילוי, כזה שאתם רוצים ומתכננים חודשים ונבצר מכם לעשות את זה – כל פעם מסיבה אחרת. אין זמן אחר- עכשיו הוא הזמן להראות לעצמכם כמה זה חשוב, עם או ללא שמן חם, לבד או ביחד, לשעה קלה או ליום שלם. מנוחה כזו שהיא התנתקות וחיבור מחדש חשובה מדי חודש בחודשו.
מפת אתר | צור קשר