ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לחגוג יום הולדת

יום ההולדת קרב ובא, ואתם רוצים לחגוג את זה בדרך מיוחדת – אפילו אם בשנה הקודמת נהניתם ועכשיו אתם רוצים לחזור אל אותה חוויה נעימה ומפנקת; הספא. מה שיפה בביקור בספא, זה שניתן לחזור ולממש את הפינוק הזה בכל פעם מחדש וליהנות מהבילוי שוב ושוב מבלי לשבוע מכל הטוב הזה. עכשיו עולה השאלה – האם לבד, או ביחד? האם כדאי להעביר את ערב החברות לערב נשים בספא או ללכת עם בן או בת הזוג? השאלות הללו הן שאלות שברומו של עולם, אבל כל בחירה יכולה לעשות טוב.

ספא – מתנה מקורית לחברה הכי טובה
החברה הכי טובה שלך – ואת לא בטוחה מה היא אוהבת או מה היא רוצה לעשות ביום ההולדת שלה? יש פיתרון שמעניק כיסוי לכל: שובר לספא מאפשר לה לממש את הטיפול בכל יום – לרבות ביום ההולדת, ואפשר לממש גם ביום אחר, אפילו עם בן זוג ולזכות בהנחה. זו מתנה שמראה עד כמה אכפת, עד כמה היא או הוא חשובים.

לכנס את כולם למסיבת הפתעה
נדמה לכם שרק מסיבת רווקות אפשר לעשות בספא- עם כמות נכבדת של אנשים? את המסיבה ליום ההולדת ניתן לערוך בספא, ולהוביל את ילדת או את ילד יום ההולדת בעיניים עצומות אל המקום המקושט פרי שיתוף הפעולה של צוות הספא והמארחים, או לארגן ערב חווייתי עם סדנאות, ג´קוזי וקייטרינג.

קרוב או רחוק לבית
אתם יוצאים לסוף שבוע יום הולדת? בררו היכן נמצא הספא הקרוב. רוצים בילוי שקט, קצר יחסית וקרוב לבית? אולי בילוי להתחיל איתו את היום? ישנם מרכזי ספא קרוב לבית כמעט בכל עיר מרכזית וגם ביישובים קטנים יותר – סיבה מוצדקת לחגיגה ביום המיוחד הזה.

מפת אתר | צור קשר