ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא כשובר מתנה לאהובה שלך

אתם מתכננים להפתיע אותה, ולא יודעים איך? את אוהבת לייצר סופי שבוע מעניינים ורוצה להפתיע את האהובה שלך? היא חייבת ליהנות מכל העניין הזה, אבל היופי הוא שגם אתם או אתן נכנסים לתמונה! אתם נהנים מאותה הפתעה מיוחדת שתערכו לאהוב או לאהובה שלכם, באמצעות פינוק ספא זוגי. אין צורך לשבור את הראש איזה תפנוק להעניק לה דווקא ביום המשותף שלכם ביחד, ליום ההולדת או פשוט כהפתעה מעניינת וכיפית ליום חופש מתוכנן. עכשיו אתם יכולים פשוט לפתוח את האינטרנט באחד האתרים של בילוי ספא, ולבחור.

לבחור בילוי רומנטי
אתם רוצים ליהנות ערב אחד ביחד, רק בשניים, הרחק מכולם; אתם חושבים לבחור במתנה או בבילוי שלא עשיתם, או שהוא מפנק במיוחד כדי לשחזר אותו ולחזור עליו עוד וליהנות שוב מאותה חוויה? ישנו פינוק שתמיד ירגש, גם אם בחרתם אותו בפעם הקודמת של יום החופש שלכם; עיסוי בספא – ואפילו חבילת פינוק מפותחת וגדולה.

מרגישים לארג´ים?
זה לא צריך לעלות הרבה כסף, אולם בשבילה או בשבילו זה יאמר הרבה, ואפילו יהיה שווה כמו לטוס אל הכוכבים וחזרה, בגלל העונג הגדול שבבילוי נהדר בספא, בטיפול שחרור לחצים ועיסוי קליל שמגיע ביחד עם אוירה מיוחדת – אור נרות עם מוסיקה מלטפת, חדר ממוזג ומגע מערסל.

לרכוש שובר מתנה
את שוברי המתנה הללו ניתן לרכוש ישירות מאתר הספא עצמו. אפשר לעשות רכישה בעסקה טלפונית כשהשובר ואישור ההזמנה נשלחים אל המייל להדפסה ולמימוש, וניתן לרכוש זאת גם באמצעות אתרים מתווכים. שובר המתנה הזה מועבר לגורמים הנכונים, אלו שאתם מעוניינים לפנק אותם. מכאן האנרגיות הטובות פשוט תעשינה את שלהן – ואתם מוזמנים להצטרף לבילוי חוזר שכיף לשחזר וליהנות גם ביחד.

מפת אתר | צור קשר