ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

אלו טיפולי ספא קיימים כיום בשוק?

אם עבר עליכם שבוע לחוץ, ימים ארוכים ולילות קשים, יכול להיות שהספא הוא הפיתרון עבורכם, אותו מקום עם עשרות סוגי עיסויים ומתקני הנאה שכל ייעודם להגשים לכם את הזמן בברכה נעימה. בעקבות תודעה ציבורית נרחבת, טיפולי ספא הם חלק ממערך הטיפולים המוגשים גם ללקוחות קופות החולים שמסתמכים על פי תורת הרפואה המערבית. מלבד היכולת הטיפולית, ההנאה שנגרמת מהחוויה בספא גדולה ומספקת מצב רוח רענן וטוב לב. התמורה עבור העיסוי יכולה להשאיר טעם טוב בלב לעוד שבועות רבים, ובאפקט גופני שנותר למשך כמה שעות, כמה ימים או יותר.

טיפולי הספא שקיימים כיום בשוק
אפשר לחלק את הטיפולים בספא לכמה סגנונות – ניתן לחלק את זה לעיסוי שמנים מסוגים שונים או לעיסוי בבגדים נוחים, לטיפולים שמתאימים פינוק או לספורטאים וגם למי שמעוניין לטפל בדבר מה גופני באופן ממוקד, אלו יכולים להיות טיפולים קונבנציונאליים שמערבים ידיים נטו או בתוספת אבנים חמות, שמנים ארומתרפיים, מקלות במבוק ועוד אפשרויות מיוחדות.

טיפולים מפנקים ומונעי תופעות בריאותיות
הטיפולים השגרתיים בעיסוי, כמו למשל עיסוי תאילנדי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי שבדי או עיסוי איורוודה – אלו טיפולים מפנקים שמלטפים את השכבות העליונות של העור. אלו יתאימו לאנשים בעלי רגישות בתחושה, למי שמעוניין בעיסוי בתנועות משיחה ומשיכה חלקות וזורמות, למי שרוצה להגיע כדי להתפנק בעיקר ולעשות יום כיף בספא.

טיפולי ספא ממוקדי מטרה
כשישנה מטרה לפעול בעבורה, כמו למשל שחרור שרירים תפוסים או הקלה בלחצים או בכאבים מסוימים, ניתן לפנות הישר אל העיסוי הספורטיבי, דיקור, עיסוי רקמות עמוק וגם העיסוי המשולב, שלוקח מעט מכל סגנון עיסוי ומיישם אותו כדי לטפל בדיוק בטווח המיקום הנדרש – בדרך כלל באופן ישיר על גבי המקום הדואב.

מפת אתר | צור קשר