ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולי גוף ועיסויים

אחת התופעות הידועות של המאה ה-21 שנמצאת בין הגורמים הראשונים למוות בלתי טבעי או מוקדם יותר מהממוצע, זוהי תופעת המתח – הדחק. כבר כים התופעה הזו ידועה ומוכרת לעולם הרפואה המודרני, כשניתנים לה פתרונות בדמות כימיקלים שמרפים או טיפולי מגע שאפקטיביים לא פחות – אולי מפני שפעמים רבות מאפשרים טיפול לא רק בסימפטומים כולם – אלא גם במקור לבעיה של כאבים הוליסטיים, שמסמלים כי התופעה משפיעה לא רק על הגוף אלא גם על מצב הרוח והנפש – ולהיפך. כדי לטפל באותן תופעות בלתי רצויות של גוף – נפש, ניתן לגשת לשיטה הותיקה, הארכאית והבסיסית ביותר – מגע.

על עיסוי מאז ועד להיום
לאורך כל שנות קיומה של האנושות, למגע ישנו תפקיד חשוב מאוד – וידוע ממחקרים כי תינוקות אשר לא קיבלו את מנת המגע שלהם לא שרדו. העיסוי הוא שיטת טיפול באמצעות מגע שיש לו אפקטים מבורכים מבחינה רפואית או מבחינת תחושת נעימות והקלה. נדמה, כי כ תרבות תרמה את שיטות המגע ואפילו ישנן שיטות שהטביעו חותם בשמן לפי מקור העיסוי או פיתוחו.

עיסויים בספא
העיסויים בספא לרוב נחלקים לשניים: עיסויים בשמן או עיסויים שנעשים בבגדים נוחים. במסגרת העיסויים בשמנים, ישנו עיסוי שבדי – עיסוי הדגל הבסיסי שנמצא בכל אתר ספא. ישנו גם עיסוי תאילנדי או שיאצו וגם רפלקסולוגיה – אלו עיסויים שניתן לקבל בבגדים נוחים.

לעשות יום כיף במלון
בדרך כלל מי שבוחר לעשות יום כיף במלון לא מוותר על החוויה המלאה, ומזמין עיסוי – שלרוב נעשה בקומת הספא של המלון. ישנם מלונות ספא שכל המהות שלהם הוא הגשת חבילות פינוק שמציעות בתחילתן גם עיסוי לפי בחירה של המבקר. כשמדובר בבריאות שלכם – הנפשית והגופנית, נראה שחשוב להקפיד על תדירות קבועה לקבלת עיסוי בספא ולהתמיד בכך.

מפת אתר | צור קשר