ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

כאבי שרירים וטיפול על ידי עיסוי

כאבי שרירים הם ודאי תופעה המוכרת לכל בני האדם באשר הם, כל עוד גופם מגיב באופן נורמלי לתופעות שונות שגורמות לכך, כמו למשל עודף של חומצת חלב וחסימת אנרגיות בשריר, הצטברות של רעלים מסיבות אחרות, פציעות ספורט כמו למשל מתיחה של השריר או קריעה שלוש או בכיוון הגיד. ישנם מקרים שבהם השריר מורגש כאילו "נתפס", ובשפה המקצועית קוראים לכך "שריר מקוצר". התאים נקשרים חזק יותר אחד לשני וזקוקים למגע פיזי מבוקר כדי לפרק את הקשרים הללו ולהוביל את חומרי הפסולת באופן מזורז הרחק מהגוף.

איך מטפלים בשרירים תפוסים?
בדרך כלל משתמשים בשיטת העיסוי רקמות עמוק, שבו חודרים באמצעות חלקי הגוף של המטפל – אצבעות, מרפקים וחלקים שונים בכף היד שמגיעים עד לרקמת השלד ומשחררים באופן ממוקד את השריר. במידה וישנה פציעת ספורט ידועה או שנלקחה בחשבון, המטפל יפעל באופן בלתי ישיר על פני המרידיאן שעובר דרך מקור הכאב.בנוסף, ניתן להשקיע גם בהילינג – ללא מגע ממשי של המטפל בגוף המטופל.

להתחמם בג´קוזי
אחרי שעושים טיפול מפנק של עיסוי ממריץ ומשחרר בספא עם גקוזי, רצוי לעבור לג´קוזי החמים ששומר על חום גוף גבוה ועל חילוף חומרים נמרץ יותר שמסייע בסילוק הפסולת מן הגוף. השרירים שחוממו נשמרים בטמפרטורה הרצויה כדי לא לחזור למצב הקודם – אלא להיות עדיין במצב רפוי ונינוח.

שיטות שיכולות לשחרר שרירים תפוסים
ישנן שיטות רבות מספור לשחרור שרירים בגוף באמצעות מגע פיזי, את חלקן נמנה לפניכם: עיסוי רפואי ועיסוי רקמות עמוק, עיסוי משולב בשלל וריאציות של טיפולים בהתאמה למטופל, שיאצו, טווינה, עיסוי באבנים חמות ועיסויי שמנים, עיסוי במקלות של במבוק ועוד. את כל השיטות הללו ניתן לקבל בטיפול ביתי או בספא שיש בו אוירה מנתקת מהשגרה העמוסה.

מפת אתר | צור קשר