ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

כמה סיבות טובות לבקר במכון ספא

מכון ספא או מכון כושר? זה בדרך כלל מתחרז האחד עם השני; כשהולכים למכון כושר, רצוי לאחר מכן לנפוש ולנוח במכון ספא שמעניק מרפא ומרפה את הגוף שעבד קשה. ולא רק קשה במכון הכושר; גם מי שעובד מול מחשב לאורך שעות או מי שיש לו עבודה דינאמית וטמפרמנטית במיוחד שבסופו של דבר סוחטת ולא רק את מצב הרוח אלא גם "את העצבים" – אלו אנשים שודאי בסופו של יום זקוקים לתשומת לב לגוף, למגע – להשקעה בגוף ותחזוקה לפרקי זמן ארוכים.

לכל אחד מגיע פינוק
כל אדם באשר הוא – גם הנינוח ביותר, עשוי מערכת שרירים ועצמות, גידים ורצועות, מפרקים ורקמות שזקוקים לאיזון תחזוקתי אחת לזמן מה. האיזון שמתקבל אינו משחק תפקיד רק במישור הגופני, אלא גם במישור הנפשי, כשהאנדורפינים שמשתחררים בגוף יוצרים מצב רוח טוב יותר. אלו "הביצה והתרנגולת" שבונים את הבריאות. לא חשוב מה נמצא כעת במצב ירוד, ידוע שהספא יכול להעניק את התשובה הכוללת בשעת טיפול אחת – ורצוי שהטיפול יהיה מתמשך – אחת לזמן מה.

הספא קרוב. וגם רחוק, למי שרוצה
מרכזי הספא נפוצים – בין אם יש מאגר גדול יחסית במרכזי הערים או שהם מצויים בינות לאתרי צימרים ואתרי לינה באזורים שונים בארץ. יש מי שזקוק ל"בופר" – לזמן מחשבה שמבודד בין המציאות היום יומית לבין הכיף הזה שהולכים לעשות בספא, ויש מי שרוצה שזה יהיה "כאן ועכשיו". אפשר למצוא ספא בכל מקום, וזה יכול להיות גם ספונטאני.

אומרים שיש בזה אפקט של טיפול זוגי
זוגות שהולכים לטיפול זוגי מצפים להגיע בעזרתו של תהליך לרמה שבה מערכת היחסים תהיה מאוזנת, ויש מי שאומר "השינוי מתחיל בי". מי שרוצה לקבוע בילוי זוגי בספא באוירה אינטימית שיכולה לקדם את מערכת היחסים – יכול לעשות את זה באופן קלאסי בספא.

מפת אתר | צור קשר