ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום ספא - פינוק מתמשך

הפינוק מתחיל בחשיבה – אפשר בקלות לתכנן יום של חופש שבו מכניסים פעילויות נעימות ומהנות, ולאחר הכנסת הבילוי ללוח הזמנים וליומנים המשותפים לפרטנרים שמתלווים אליכם, מתחילים לצפות לייחל לרגע שבו פשוט נכנסים למכון הספא ומחליפים במלתחות את הבגדים לחלוק ולנעלי בד. החופשיות והנוחות שברגעי הציפייה הללו לפינוק המתמשך הם דברים שערכם לא יסולא בפז. אפילו יותר מפינוק ספא בבית, יש כאן עניין של שינוי אוירה ו"נוף" אחר, פעמים רבות מדובר בנוף אמיתי שנשקף מהחלון או מהמרפסת להתרגעות לפני ואחרי הטיפול.

פינוק לקבוצה שלמה
אתם רוצים לגרום לעובדים שלכם ליהנות ומעניקים להם את תודתכם בבילוי ספא מפנק? אל תתפלאו אם למחרת הם מגיעים מחויכים ונעימים אפילו יותר. כך גם עבור קבוצות כמו משפחות, מסיבת רווקות או קבוצת ספורטאים שמזמינים יום כיף בספא. מרכזי ספא רבים מעניקים שירותים גם לקבוצות – תוחמים את מרכז הספא ומקנים לקבוצה אזור שבו כולם גם יחד יכולים להתרכז וליהנות מהג´קוזי, הסנוקר, המולטימדיה ומפינות ה"זולה".

פינוק שלא נגמר
אחד הפינוקים שמשאירים אפקט מתמשך גם לאחר שהם מסתיימים הוא הפינוק שבבילוי ספא. מדובר לא רק על עיסוי, אלא גם על האופציה לשהות במקום וליהנות מהבילוי במתקני המקום – ג´קוזי, סאונות רטובה ויבשה, בריכה, חדר לזוג או ליחיד עם נוף, קליניקה לטיפולים קוסמטיים משלימים ועוד.

לשמור על הרעננות
לא משנה באיזה מצב "תחזוקתי" מגיעים למקום, ניתן לדעת איך יהיה מצב הרוח כשיוצאים מהספא – החיוניות והאנרגיות הן מצב גופני אבל גם נפשי שגורם לחיוך ששומר על הרעננות לאורך כל היום שבא לאחר מכן וגם בשבוע שלאחר כך. לצורך העניין ניתן לבחור בכל עיסוי קיים – בעיסוי שבדי או תאילנדי, אבנים חמות או רקמות עמוק.

מפת אתר | צור קשר