ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא כפתרון לכאבים

הכאבים לא עוזבים ולא מרפים, גם ברגע שנראה שישנה הפוגה בין כאב אחד למשנהו, עדיין מדובר בעניין כרוני ואתם רואים רופאים שונים בנושא. גם רופאים ברפואה המערבית – המודרנית מסכימים על כך שהרפואה המשלימה מעניקה מענה ופתרון לשורש הבעיות הללו – אפילו יודעת לאבחן אותן או לפחות להגיש טיפול מתאים לאותו נתיב אנרגטי, ולכן אפילו נוטים לשלב טיפול מקביל ברפואה המשלימה. כדי להגיע לתוצאות ניכרות אמנם יש להקפיד על רצף טיפולי, ויש גם טיפולי "עזרה ראשונה" עבור אנשים שמרגישים שכבר "אי אפשר" ו"כל הגוף תפוס".

הכאב – ופתרונו
כאב יכול להיות ממקור נפשי או גופני, כאשר הרפואה המשלימה אינה מבדילה ביניהם אלא יודעת להבחין מה מקורו באיבר שבגוף. על ידי עיסוי רקמות עמוק או עיסוי אחר אפשר לפתור עניין של שרירים תפוסים או מתח גופני רב שמשפיע גם על הגוף – ואפילו מעורר מיגרנות בלתי מוסברות. הכאב יכול לבוא על פתרונו בכל סגנון של עיסוי אולם רצוי להתייעץ עם רופא שהוא אומני – מטפל.

תחושת ההקלה כבר בדרך אליכם!
"אם אין אני לי..." המעסה יכול לנסות להיות למטופל עזר ככל שיתבקש במסגרת הטיפול. ההקלה תגיע כל עוד המטופל מזמין את הגהות לגופו ומייצר ביקור בספא – כזה שמקבלים בו לא רק עיסוי, אלא שהחוויה כולה היא חוויה קסומה, ומיטיבה עם הלב.

טיפולים לגוף ולנפש בספא
הרוח מתקיימת בגוף ובנפש אינה חייבת לסבול, אלא לשאוף ולאזן בין האנרגיות של השניים. כשלא ניתן להגיע לאיזון הזה לבד, רצוי לזמן את הטיפול ממקור חיצוני, אדם מקצועי שיודע להביא מזור לכאבים. בין אם אלו טיפולים בכאבים נקודתיים או בחולשה וברפיון של הגוף. החסימות תיפתחנה, והאנרגיות תזרומנה מעצמן ובאופן שוטף.

מפת אתר | צור קשר