ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא – תנו לעצמכם את החוויה

מהי חווית ספא? עבר כל אחד, אולי התמונה המצטיירת היא אחרת, אולם המכנה המשותף הוא קבלת עיסוי ושהייה מהנה במתקני הספא. מה שבטוח, מדובר בחוויה החיובית ביותר שאפשר לזמן לעצמכם, רק בגלל שמתחשק לכם פינוק, או לפנק אדם יקר שאתם אוהבים. הליכה אל הספא מזמנת המשך יום רענן וערני, החיוניות משתפרת פלאים – משום שהרעלים נוקזו מהגוף. מסיבה זו, רצוי להמשיך את קו הבריאות ולהוציא את הרעלים באמצעות שתייה מרובה של מים. מי שמעוניין להשאר בספא, יכול לרכוש חבילת פינוקים של ספא שכוללת גם שימוש במתקנים ואפילו לינה או ארוחה לעתים.

להשתחרר ולנוח במלון
אתם רוצים להיות בבית מלון ולשכוח מכל מה שקורה מסביב? שפעם אחת הילדים יסתדרו בלעדיכם, הבוס לא ישאל אתכם בכל רגע מה קורה, בן הזוג לא יטריד עם הבעיות הקבועות או עם סדר היום הלחוץ של שניכם? הנה האפשרות לגרום לזה לקרות. תוכלו לרכוש יום פינוק במלון או לינה בספא.

ספא במרינה בהרצליה
אין ספק, כי אחד המיקומים המנצחים הוא ספא עם אופק לים. האויר המלוח, המרב הפתוח, תנודות הים מלמעלה – כל אלו יכולים לעשות לכם רק טוב ככה סתם באמצע השבוע או בזמן החגים. ניתן לשלב את הבילוי הזה עם טיול באזור הקרוב או על רצועת החוף או פיקניק על שפת הים.

לקחת לשם את בני הזוג
אין מקום מתאים יותר לחופשה זוגית מאשר מלון ספא, או יום פינוק בספא. אין מקום אחר מבחינתכם, כשאתם באמת רוצים לצאת מהשגרה ומהלחץ. זה מקום שיתאים לחגיגת ימי הולדת או לאירועים זוגיים, לפנק את בני הזוג בחופשה פשוטה ואינטימית ובה משולבת גם ארוחה עשירה או כדי להציע נישואין.

מפת אתר | צור קשר