ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

לנוח בסוף השבוע בספא

סופ"ש יכול להיות מאוד עמוס. מה לעשות, ככה אתם אוהבים לתכנן את סוף השבוע, אם לא מתוכנן כלום – זה מורגש כאילו לא נעשה כלום. יכול להיות שאתם אוהבים דווקא "להתחפש" מלשון חופש, ולהשאיר את כל משימות היום יום בצד דווקא בשישבת, להסתובב בעיר, לקנות קניות בשביל הנפש, בשביל להתחדש, בשביל לעשות פעילות שוברת שגרה מפנקת אתכם. במסגרת הפעילות הזו, אפשר לנוח גם בספא. החלטת שאת רוצה לארגן משהו לבנות ביחד – משהו כמו יום כיף לבנות? החלטת שאחרי הטורניר של אליפות הקטרגל תפנק אותם במפגש בספא?

רגל פה, רגל שם – והזמן עובר
כשהמחשבות מונחות לרגע בצד, המנוחה תופסת את מקומה. יכול להיות שזה הסדר הנכון: בסוף השבוע, רצוי לפנות את המחשבות, לפוגג את הרעלים בגוף, לעשות פעילות שוברת שגרה. אין יותר טוב מאשר להקדיש זמן לגוף, כשהמנוחה והפינוק לגוף משפיע באופן ישיר גם על ההרגשה הפנימית של האדם. לכל אחד ישנו ודאי טפול ספא שעליו הוא מפנטז לשעות הפנאי.

אילו טיפולי ספא לקחת בסופ"ש?
בסוף השבוע אפשר לקבוע להגשים חלום. ללכת לספא מפואר, לקבל מסג´ זוגי, להמשיך את הפינוק בחבילה שנמשכת עד שעות אחר הצהריים או הערב. אתם רעבים? אפשר לקבוע לאחר הטיפול גם ארוחה, בתיאום עם הספא או באחד המקומות הקרובים.

טיפולים ועיסויים לבחירתכם
המבחר בלתי נגמר, ואפשר לבחור בין הטיפולים הקלאסיים:  דיקור סיני, עיסוי קצוות וקרקפת, שיאצו, עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, רפלקסולוגיה, טיפול באבנים חמות, טיפול איורוודה ושאר טיפולים בשמנים חמים. יחד עם זאת ניתן לשלב פינוקים נוספים כמו שהיה בג´קוזי, בסאונה חמה או בסאונה רטובה, ישנם מקומות עם בריכה או עם אטרקציות מיוחדות לאותו מועדון ספא.

מפת אתר | צור קשר