ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

למה מסיבת רווקות ספא?

כשרוצים לחגוג לחברה באופן קסום, אין יותר  מקרב לבבות מאשר שכל החברות הקרובות מתאספות ומפיקות את האירוע המיוחד של החברה שלהן. יש ליצור את האוירה הנכונה – ולכן עושים את זה בדרך כלל בערב או בשקיעה. מתאספות כולן ביחד, פועלות על פי תוכנית מכוונת מראש שכוללת בין השאר מיסטיקנית, נומרולוגית, סקסולוגית או כל בעלת מקצוע מעניין אחר שיכולה לעשות הרצאות בנושאים שמעניינים את כולן. הלוקיישן חשוב לא פחות – זה יכול להיות בחוף הים, במקום פתוח אחר בטבע או במקום סגור כמו מכון ספא.

למה דווקא בספא?
מתחם סגור יוצר אוירה אינטימית יותר בין כל החברות, אפילו כשמדובר על אוסף נשים שאינן מכירות אחת את השניה מלפני כן. ההסתובבות בחלל החיצוני עלולה לזמן למקום חוויות בלתי רצויות, ובספא ישנה שליטה על המצב. ישנן נקודות יתרון נוספות לפעילות דווקא במקום הזה: אפשר להזמין טיפולים במתחם הספא – כשטיפול ארוך ומלא ניתן מראשיתו ועד סופו לבעלת השמחה, וקצר יותר לאחרות, אלא אם הזמינו טיפול מלא.

אתן שומרות על החברות כמו פעם
נוהגים לומר שנשים שנכנסות למוסד הנישואין נעלמות להן אט תוך כדי כניסה לטירוף של הקמת בית עם ילדים. יכול להיות שכאן הקלישאה הזו לא באה בחשבון, אולם עדיין מדובר בחוויה שראוי לשמר ולהפוך אותה לחוויתית וכיפית במיוחד. המפגש הזה, שפעם נועד כדי להכין את הכלה לחגיגות הנישואין ולארח לה לחברה בתקופה שהיא לא פוגשת בבעל, היום הפך להיות אירוע חברתי בלתי נמנע וחשוב.

מה עושים בעצם בספא?
את מסיבת הרווקות אפשר להתחיל בשיחה לתוך הערב עם מוסיקה, בופה שהקייטרינג הביא או הבנות, והכול בבגדים נוחים – אפשר בבגדי ים כי מתקן הג´קוזי כבר מבעבע והבריכה מחוממת. בזמן מסוים מתפנים לעיסויים הידועים בשמנים, ואפשר גם להזמין אורח שיעביר סדנה.

מפת אתר | צור קשר