ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

סודות הריפוי של עיסוי מקצועי

כיום עיסוי הפך להיות שיטת טיפול נפוצה לצד טיפולים קונבנציונאליים שקיימים מאז ומתמיד. לעיסוי יש סגולות שיכולות לעזור עד מאוד בטיפול מחלות כרוניות ופציעות שונות. עיסוי נחשב לאחד משיטות הריפוי הנפוצות והעתיקות ביותר, עוד לפני אלפי שנים אנשים טיפלו באמצעות עיסויים בתחלואים שונים העיסוי השתנה לא מעט בשנים האחרונות אך עדיין הטכניקות העיקריות נשארו אותו דבר. עיסוי יכול לסייע לאנשים הסובלים ממצב כרוני של שרירים תפוסים או כואבים.

מה קורה בגוף במהלך עיסוי?
כיום יש מספר רב של סוגי עיסוי כאשר כל אחת מהשיטות מתמקדת בדרך טיפול מעט שונה. ישנם עיסויים כמו עיסויי ספורט שמתמקדים בהמרצת זרימת הזם ונוזל הלימפה, עיסוי שוודי תורם לפעילות הלב על ידי טכניקות שונות המשפרות את זרימת הדם לשריר הלב. כמו כן ישנן טכניקות רבות של עיסויי שעוזרות בניקוי רעלים מהגוף ובהאצת חילוף החומרים. כיום גם תחום הקוסמטיקה נעזר בשיטות עיסוי ממוקדות לאזור הפנים. ישנן טכניקות עיסוי שנועדו להזרים דם לאזור הפנים.

היכן ניתן לעבור עיסוי?
כיום יש מספר מקומות בהם ניתן לקבל עיסוי רפואי או עיסוי למטרות רפואיות. כיום כל מכון ספא שמכבד עצמו מציע למבקרים בו עיסוי וזאת על מנת להנעים ולהרגיע את המבקרים. מכונים אלו מעסיקים אנשי מקצוע ועל כן ניתן לקבל במכון עיסוי ברמה גבוהה עד מאוד. כמו כן ניתן להזמין עיסוי מאיש מקצוע אשר מגיע עד הבית ומספק את הטיפול באווירה אינטימית.

מאיפה להזמין עיסוי?
הדרך הטובה ביותר להזמין עיסוי היא בעזרת המלצות של חברים או מכרים, זוהי הדרך אמיתית לקבל מידע אוביקטיבי ומהימן אודות המעסה. כמו כן כיום יש אתרי אינטרנט רבים המאפשרים לקבל ולבצע השוואה בין מכוני ספא ובין מעסים שונים. כל מה שיש לעשות זה לרשום את סוג העיסוי הרצוי באינטרנט ולהשאיר את הפרטים באתר הרלבנטי.
 
מפת אתר | צור קשר