ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

נשים בהריון ומסאג´

אצל נשים הרות, המציאות הופכת מעט אחרת – רוצות או לא רוצות. כשמשקל הגוף נוטה כעת לפנים, בשר האגן והחלק התחתון של הגוף מעובה כדי לשאת את משקל הגוף, כשהמפרקים התחתונים של הגוף קורסים מחמת הלאות ומשקל הגוף, כשהחזה מתמלא בחלב על מנת להיניק את התינוק לעתיד ותנועות הגוף הופכות למגושמות יותר, סביר להניח שגם מערך השרירים בגוף פועל באופן שונה כדי לייצב אותו, ומה שבטוח- ההורמונים מצווים על הגוף לנוח הרבה – מה שגורם לפחות פעילות ופחות דם נמרץ בעורקים. התשובה האופטימאלית למצב הזה הוא עיסוי לנשים בהריון.

עיסוי מיוחד – לא כל מעסה יודע
עיסוי בהריון יכול להיות כל עיסוי שיש לו ייחוס מעט שונה בהתאם לתנוחה שבה המטופלת תשכב או למקומות שבהם המטפל נוגע. מכיוון שמדובר על מצב עדין במיוחד, שבו ישנה מניעה לטפל בעצבים מסוימים על מנת שלא להפריע או להזיק לעובר, המטפל המנוסה והמלומד יודע בדיוק היכן לגעת בדיוק כדי להפעיל את בלוטות ההורמונים להפרשת פרומונים ושאר תחושות שמקלות על זרימת הדם ועל מצב הרוח הכללי.

הבילוי בספא – הפינוק במיטבו לאישה ההרה
בין אם מדובר על הרה פעלתנית שלא סרה מעבודתה לאורך כל היום כדי "להספיק ולהספיק", ובין אם מדובר על  אישה לאה ועייפה שההיריון משפיע עליה באופן ישנוני, יכולה להגיע לפינוק של ספא לנשים בהריון. הסביבה הרגועה, העיסוי החיוני לגוף שמאפשר לאנרגיה לפלס את דרכה בגוף ולהגיע בצורה חיונית גם לעובר ולכל האיברים – אלו בונים תחושה של פורקן ועונג.

לקבל מתנה מבן או בת הזוג ומחברים
ישנה האפשרות המתוקה ביותר להפתיע את הרה במתנה מפנקת ליום ההולדת, בילוי של זמן איכות בין חברות, בילוי בין בני זוג או פשוט פינוק עצמי, לבד. ניתן להגיע ליום פינוקים מלא או רק כדי לקבל את העיסוי.

מפת אתר | צור קשר