ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

בחירת ספא

כולנו אוהבים טיפולי ספא-הם מרגיעים, מרוממי נפש ותמיד עוזרים גם למצב רוח. יחד עם זאת, טיפול בספא אשר אין לו מטפלים מוסמכים או שאינו מקפיד על הניקיון, יכול להיגמר במפח נפש רציני ובתחושה שזרקנו כספינו לפח. לכן מומלץ לבדוק כמה דברים.

בוחרים את הספא הטוב ביותר
ראשית כל בבואכם לבחור ספא עליכם להחליט על המיקום והאם ברצונכם ביום כיף בלבד של שעה או שעתיים או ביום שלם. קיימים מכוני ספא גדולים, בעיקר כאלו הממוקמים במלונות אשר מציעים חבילת פינוק ליום שלם  הכוללת גם אירוח בחדר לאורך כל שעות היום. חבילות אחרות כוללות עיסוי וארוחת בוקר או צהריים. כך שראשית כל החליטו כמה זמן אתם מקדישים לעניין. שנית, בחרו מיקום מועדף עליכם.

ניקיון והיגיינה
עליכם לזכור כי בספא ביום ממוצע עוברים לא מעט אנשים. הם עושים שימוש בג´קוזי, במקלחות וגם בחדרי העיסוי. בבואכם לבחור ספא, מומלץ לקפוץ למקום ולבדוק אותו מקרוב- שימו לב כיצד נראים המלתחות, השירותים והמקלחות: האם נודף מהם ריח טוב של ניקיון, האם אתם רואים מנקה מסתובבת באזור השירותים והמקלחות, האם יש שאריות סבון או שיער על הרצפה, כיצד המטופלים מסתובבים במקום-האם ברגליים יחפות או בכפכפים וחלוקים, הסתכלו על המטפלים-האם הם נוהגים לשטוף את ידיהם ביציאה מחדר הטיפולים, האם הולכים בשיער אסוף? הסתכלו בכל מקום הספא כמה נקי ומצוחצח הוא. זכרו, נרות ואווירת שאנטי אינם תחליף לניקיון.

ומה לגבי המטפלים
בבואכם לספא, בקשו לראות תעודות של המעסים של המקום או הסמכות. מכון שמכבד עצמו יחזיק בוגרי קורסי עיסוי ממקומות מורשים ומוכרים, בעלי תעודה והסמכה. בכל מקרה, אל תהססו לשוחח אם מי שנמצא בחדר המנוחה לאחר הטיפול ולשאול כיצד התרשמו מן המעסה.

מפת אתר | צור קשר