ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא שיאצו והכאבים נעלמים

רבים האנשים שסובלים מכאבים שרפואה המודרנית לא נתנה להם פיתרון, כאבים אלו מתסכלים במיוחד כיוון שאף איש מקצוע לא יכול לתת מענה ותשובה לכאב. כיום יש טיפולים אלטרנטיבים רבים שיכולים להקל את הכאב ולהביא להקלה משמעותית. ספא שיאצו הוא אחד מהפתרונות הללו. באמצעות טיפול קצר יחסית הכאבים יכולים לחלוף והרגשת המטופל יכולה להשתפר פלאים.

ספא שיאצו
ספא שיאצו הוא חלק משיטת רפואה אלטרנטיבית שתפסה תאוצה רבה בשנים האחרונות וכיום היא פופולארית ואף שיטת טיפול לגיטימית. טיפול ספא שיאצו מבוסס על אסכולת הרפואה הסינית שהבסיס שלה הוא שבגוף יש ערוצי אנרגיה שונים אשר  מושפעים ומשפיעים מהאיבריים הפנימיים בגוף. שיטה זו מאמינה שבאמצעות מגע נכון בנקודות האנרגיה השונות הגוף כולו צריך ךהירפא ולא רק הסימפטומים השונים.

למה הטיפול יכול להועיל?
כפי שהוזכר טיפול שיאצו נכון וטוב יכול להועיל לא רק לסימפטומים עצמם אלא למחלה עצמה ולגוף כולו. שיאצו יכול לטפל בבעיות בעמוד השדרה, בעיות נוירולוגיות, בעיות עיכול, בעיות גניקולוגיות וכומה. השיאצו היא שיטת טיפול הוליסטית שמטרתה לחבר בים הגוף לנפש וכן באפשרותה להקל על לחצים ומתחים שונים. הטיפול בנוי בצורה הדרגתית על מנת להרגיע את הגוף ולסגלו לטיפול. הטיפול עצמו מבוסס על סדרה של נגיעות ולחיצות שונות באזורים מסוימים שמטרתם ליצור גירויים שישפיעו על ערוצי האנרגיה בגוף ובמהשך על האיברים השונים בגוף. הנגיעות והלחיצות מבוצעים רק לאחר הסתכלות ואבחון מקור הבעיה.

היכן למצוא מכון ספא?
כיום יש עשרות מכוני ספא בארץ שכל אחד מתמחה בתחומים שונים. על מנת למצוא מכון שמתמחה באמת בצורה מקצועית בתחום השיאצי יש לחפש היטב. באמצעות רשת האינטרנט ניתן למצוא מכון, כל מה שיש לעשות זה להקליד את המילים טיפול שיאצו ומכון ספא ושלל אפשרויות יופיעו בפניכם. יש לנסות לקבל מידע אודות המכון לפני סגירת הטיפול, לנסות ולקבל המלצות, ביקורות וכדומה.
מפת אתר | צור קשר