ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ולינה

השינה היא צורך טבעי, כאשר הגוף זקוק למנוחה כדי להיטען, ואפילו לעצימת העיניים כדי שיופרש הורמון הגדילה. לגוף יש צרכים משלו, אשר אין להדחיק אותם – במיוחד כשהגוף מגיע למצב שבו הוא מאותת. השילוב שבין מגע מרפא ובין לינה יכול להצטייר בעיני כל אחד באופן אחר – האחד יראה בכך מותרות, השני צורך הכרחי אחת לתקופה, השלישי יעניק את זה לעצמו לאות חיזוק חיובי על תקופה לחוצה בעבודה או בכלל בחיים. למעשה, טיפול הספא ידועים עוד מתקופות קדומות של ההיסטוריה, כאמצעי מרפה ומרפא. כל כך מרפה – שרק מתבקש לאחר מכן להניח את הראש וליהנות מהמנוחה עד הסוף.

חבילה שיש בה משהו לנפש
מי שמעוניין להשיג תועלת מקסימלית מהביקור בספא, ודאי ירצה למשוך את ההנאה הזו לזמן רב: אם הנפש נהנית ונרגעת, כנראה שזה אחד הדברים החשובים ביותר בעולם דינאמי כשל היום. זו הסיבה שרצוי לסמן את אותה חופשת ספא כחופשה בת יומיים, שבה תאריך הנחיתה במקום אינו זהה לתאריך עזיבת המקום.

היום – החוויה פתוחה ומזמינה את כולם
זה לא רחוק מהמציאות, ואפילו לא רחוק מהתגשמות. מי שמעוניין לבלות לאור נרות במקום שהוא מעוצב באופן מרגיע ונעים לעין ולגוף, יכול להשיג חבילת פינוק בספא אפילו במחירי קופונים, או במחיר מלא שיש בו צ´ופרים שונים. החוויה הזו כבר אינה מיועדת רק לבעלי ממון, היא תתאים לכולם – בעיקר משום שכולם זקוקים לזה.

חדרי בילוי מושקעים
כאשר מדובר על נופש באתר שיש בו ספא ולינה, מזמינים מבעוד מועד את החבילה, ומתאמים את הטיפול. ניתן לבחור בין טיפולי ספא שונים, ואפילו לבחור בין בילוי במלון ספא או בצימר שיש בו ספא. בעיקר – שתהיה הפרדה בין "אתמול" ל"היום" עם אפשרויות בילוי שונות: עיסוי, ג´קוזי, שינה, טיול באויר הפתוח ועוד.

מפת אתר | צור קשר