ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי כחלק מתהליך שיקום

פציעות ונזקים בגוף עלולים לקרות בין רגע ולעתים גם ללא התראה מוקדמת, וישנם מצבים של שחיקה והתרופפות ידועה מראש. החוכמה היא לדעת כיצד לצאת מהם. לעיסוי ישנם סגולות מיוחדות רפואיות, ובעיקר לפני הכול, כאמצעי שיכול למנוע את הפציעה או את הפגיעה הבא. תחזוק השוטפת של הגוף שומרת על הגוף בכושר, שומרת על טווח תנועה בריא במפרקים, על רפיון בשריר במקום נוקשות, על מצב רוח נינוח במקום מתוח, עצבני או מותש. החיוניות שבעיסוי מסייעת בשיקום – ולא רק כשיש בעיה אורתופדית כל שהיא, אלא בכל פגיעה שהיא – גופנית או נפשית.

שחיקה מבוקרת
למרות שטבעו של הגוף האנושי הוא לשרת אותנו כל עוד ניתן, הוא נמצא בתהליך שחיקה והזדקנות מתמיד. על מנת לשמור על המתח הבריא בין שרירי הגוף ועל האיזון ההוליסטי שבין גוף ונפש, לעיסוי ספא מפנק יש פתרון מיוחד, אולם לא רק לעיסוי. לכל השהיה בספא ישנו יתרון רב. זהו הצעד הראשון בשיקום.

פגיעות גוף שונות שיכולות להיות מטופלות באמצעות עיסוי
השרירים הם המערכת העיקרית עליה פועל העיסוי. העיסוי יפרק את הדביקויות בין סיבי השרירים שנצמדים כששריר מתקצר ונשמר במצב הזה. לאחר העיסוי תהיה זרימה טובה יותר של חומרי בנין ומזון לגוף. גם למערכת השלד ישנם פתרונות. חומצות החלב שמצטברות ועלולות להפריע בתפקוד הגיד והשריר מסולקות והגידים והרצועות הפגועים יכולים להשתקם כך טוב יותר.

טיפול במערכת העצבים ובעור
בוקר של פינוק תמים יכול לסייע בשיקום פני העור, כאשר מורחים על פניו שמן ארומטי טבעי. עם אותו שמן אפשר להפחית את התהליכים הדלקתיים בשריר, ולהפחית את הגודש בנוזלים המצויים לאורך תוואי העצב. התרגול הפסיבי של התנועה יכול לעזור גם כן לשיפור בתחום הזה

מפת אתר | צור קשר