ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא זוגי

כמה פעמים שמענו על זוגיות שנכשלה כי אחד הצדדים לא השקיע באחר? אם רק היה לי שקל על כל פעם ששמעתי את זה, כנראה שלא הייתי צריך מאמר זה. למרות זאת, תמונת המצב בארץ היא וורודה, שכן שתי שליש מהזוגות בארץ כן משקיעים אחד בשני. אז איך בעצם כן שומרים על אש האהבה? או איך ניתן לחדש אותה? ספא זוגי זה רעיון מצוין להתחלה חדשה או סתם דרך להראות לבן\בת הזוג שעוד איכפת לכם.

ספא לכולם
נתחיל עם הסבר כללי על יתרונות הספא, לכל אדם באשר יהיה. ביקור בספא יכול לעזור לכם בהקלה של מספר רחב של בעיות רפואיות שכן מרכזי הספא כוללים כיום מרכזי עיסוי, ג´קוזי, סאונה וכדומה, שם ניתן לעזור ולשפר את זרימת הדם, שיפור חילוף החומרים בגוף, הקלה על בעיות נפשיות, הרפיה של השרירים, חידוש רמת האנרגיה ויותר מכל, הספא הוא מקום שבו חווים כיף.

ספא זוגי
ספא לבני הזוג יחדיו חופן בתוכו יתרונות רבים כמו הפגת מתחים אישיים ובין אישיים, הרפיה של הגוף, העלאת מצב הרוח יותר מזה, ספא זוגי מכיל בתוכו הרבה פעילויות של בני הזוג יחדיו, דבר היוצר קירבה ואינטימיות, בין הפעילויות יש: עיסוי זוגי, סאונה זוגית, ג´קוזי זוגי ועוד. עשיית הפעילויות הלו יחדיו מורידה את רמת הכעס בין בני הזוג, מחדירה שלווה למערכת היחסים שלהם וכן משפרת את ההרמוניה ביניהם.

ספא זוגי - יותר מספא
מחיר ספא לזוג אינו יקר כפי שאתם חושבים, שכן מרכזי ספא רבים מבינים את הצורך בשיפור חיי הזוגיות ועל כן באים לקראת לקוחות רבים. כמו כן, הוספת אלמנט הזוגיות בספא מעלה את האווירה הכללית במקום מה שמשפר את מצב ברוח של העובדים ושל כלל האורחים במקום – ככה שכולם זוכים. את ההפתעה אפשר להתחיל עוד לפני שנכנסים לספא עם שובר לספא זוגי בתור מתנה לבן\בת הזוג.

מפת אתר | צור קשר