ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא – אי של מרגוע ושלווה

כששואלים אתכם מה אתם הייתם לוקחים לאי בודד, צריך לחשוב על התשובה טוב – טוב. הרי אי אפשר ליהנות מכל העולמות גם יחד, נכון? ישנו רצון ליהנות ממה שהסביבה והטבע מציעים ממצד אחד, ומצד שני עדיין להיות בטוחים ומוגנים, לדעת שהכול בהישג יד. ובכן, אפשר לארגן את החוויה הזו ביתר קלות ואולי אפילו בתוך מספר דקות. ההוצאה? לא כזו גדולה (אולי כמה מאות שקלים). התוצאה? כנראה שמשתלמת. אתם חוזרים מיד למציאות רעננים יותר ושמחים. כמובן שמדובר בבילוי קסום לרגע מושלם בספא, וכל מילה נוספת – מיותרת.

השראה היא האויר לנשימה
אתם רוצים להפסיק לרגע את מה שנראה לכם ברור ומובן מאליו, כדי לקבל השראה לימים הבאים, כוח ואנרגיה להמשיך את החודש, להתחיל את השנה, להתחיל מערכת יחסים מסוימת? תוכלו למצוא את ההשראה הזו בספא במגוון חבילות טיפול מפנקות, והכול בתוך המתחם. קרוב או רחוק מהבית, בחורף או בקיץ בתחילת או בסוף היום,באמצע או בסוף השבוע – כל זמן יכול להתאים.
 
להתמלא בעוצמות הקסומות שהיו ידועות כבר לאינדיאנים
גם אם מדובר על הנאה שממלאת את תרבות הפנאי שלנו, למעשה העיסוי הוא בבחינת ספא בריאות, והוא נחוץ תמיד כדי לשפר את מצב הרוח והבריאות הגופנית – שני אלמנטים שכרוכים זה בזה לעד בקשר הוליסטי. ישנו טיפול באבנים חמות שיכול להזכיר את האלמנטים שיחכו לכם באי בודד – שמנים ארומטיים, אבני בזלת (מהר הגעש כמובן) וחלוקי הנחל מהנחלים.

להרגיש בלגונה הכחולה
כמו בסרט הידוע "הלגונה הכחולה", מי שתופס את הנישה שלו שבה הוא מקבל הכול מהכול – כולל מנוחה נכונה לגוף והנאה מנופי הסביבה, יכול להשאר לעד באי של שקט ושלווה. הספא מספק את כל מה שדרוש כדי להתמלא באותן האנרגיות גם כשרק העייפות פושה בגוף מזה כמה ימים ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל לטפל.

מפת אתר | צור קשר