ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי זוגי המתנה המושלמת ביותר

האויר לנשימה של הקשר בין בני זוג אלו דווקא הרגעים שבהם עושים את המחוות הקטנות, אלו שמשלימות את הצורך של בן הזוג בדבר מה, הופכות את החיים לקלים יותר ולנעימים, רגעים של הפגנת אכפתיות ומעורבות, רגעים של קסם שיוצרים אוירה נעימה ורצון להמשיך ולתגמל בעונג רב בהזדמנות הבאה. איך עושים את המחווה הקטנה הנעימה הבאה, זו שאפילו אם אין ממש הרבה זמן, חשק או כוח, עדיין תהיה מתנה טובה? אם רצונכם לשאוף אויר ולהתענג על אוירה אינטימית שיש בה רגעי קסם בעיסוי, המקום זה הספא.

פינוק זוגי  – לא רק לזוגות!
העיסוי הזוגי נתפש כעיסוי לבני זוג, אולי משום שיש בכך דבר – מה רומנטי. האלמנטים של אור מעומעם – משום שישנם נרות המתנגנים לתנודות משבי הרוח הקלילים בחדר, מוזיקה נעימה ומרגיעה שמכניסה לאווירת הפינוק, ריחות קסומים ונעימים, טמפרטורת חדר נעימה ועוד. נכון שיכולות לחכות לצד הג´קוזי שתי כוסות מפנקות של יין, אולם באותה מידה אפשר להזמין את החבילה לכל שני אנשים שמעוניינים להשתמש בחבילה זוגית וזולה יותר.

עיסוי זוגי כמתנה ליום הנישואין
ילדים לזוג שחוגג את יום הנישואין שלו ומנשים לאתר את המתנה המקסימה אשר אינה מצריכה הכנות מקדימות בשביל לנסוע למכון הספא ומצד שני דווקא יכולה להיות תירוץ טוב לקחת סוף שבוע במלון הספא או בסמוך לו.

מתנה לחברה הכי טובה
את רוצה לעשות יום כיף עם החברה הכי טובה שלך? לגמול לה מנה אפיים על כל מה שהיא עושה למענך ולא הספקת עוד להודות לה? איך כמו יום פעלתני של סיבוב קניות ולאחר מכן "פיצוי" בחבילה זוגית בספא, רק אתן נהנות מהאוירה המפנקת ויכולות לצרף עוד חברות אל המקום כדי להפוך את החגיגה למושלמת.

מפת אתר | צור קשר