ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולי ספא זוגיים

דברים טובים באים בשניים כנראה, או שצריך לחכות ליום שלישי...פעמיים כי טוב. בכל מקרה ניתן לזמן את הדברים הטובים מבלי להמתין שהם יגיעו אליכם. אז מה עדיף לגלות את הזוגיות תוך כדי חוויה עשירה של פינוקים שונים ביום נעים אחד או שניים, או לגלות את מרכז הספא ביחד עם בן הזוג? בעצם, אפשר לתפוס כאן שתי ציפורים במכה אחת – האחת היא החוויה הבלתי נשכחת שאתם רוכשים לעצמכם, השנייה היא התכנון והמימוש שלו ליהנות עם בן הזוג כמו שאולי הרבה זמן חיכיתם להזדמנות הזו.

יום הנישואין קרב ובא...
אתם כבר קבעתם עם כל החברים והמשפחה בנפרד לחגוג את חגיגות יום הנישואין שלכם, בגלל שאתם רוצים להרגיש שייכות לתא המשפחתי הנעים הזה, או שהילדים מתעקשים לצאת אתכם למסעדה, ואתם רק רוצים להנפש לבד אך ביחד עם בן הזוג? אפשר לשלב בין האופציות לבילוי ולא חייבים לעשות את הפשרה בנושא. למעשה, אם שואלים אתכם מה הייתם רוצים לעשות ביחד ליום הנישואין ולקבל את זה כמתנה, ספא ליום הנישואין נשמע כמו הדבר הראשון שחלמתם עליו, או שרציתם להעניק כמתנה.

חוויה רומנטית במקום שיש בו לא מעט חוויות...
אז מה באתם עושים בספא, מדוע החוויה אמורה להיות כל כך מרגשת ונעימה? נכון שהתחלת הטיפול היא בין שתי ידי המעסה האמונות על גופכם למשך כשעה שלמה (פחות או יותר). לאחר מכן, החוויה נמשכת בלא פחות מג´קוזי ושתי כוסות יין (אולי תרצו שמפניה?) על דפנותיו. לאחר השהיה במים הנעימים של הג´קוזי ניתן להשתמש במתקני הספא – הבריכה, הסאונה (יבשה או רטובה), ישנן מרפסות, חדרים ומתקנים נוספים שהם בבחינת אטרקציה של המקום.

מה להביא לבעלי מתנה?
כן..כנראה שלמי שעושה הרבה סידורים, ספורט או פשוט עובד קשה סביב השעון (כמעט כמוך!) מגיעה מתנה, על זה שהוא שם, לצידך. תוכלי לבחור לו איזה עיסוי מסאג´ לגבר שתרצי או שהוא יבחר, העיקר שתקבעו תאריך ותשתמשו בחבילת הספא הזוגית שהיא רק שלכם.
מפת אתר | צור קשר