ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

איך לבחור חבילת הספא הטובה ביותר

כל הקסם בספא, זה שאין חדש בעניין זה לכאורה. מדובר בפינוק לגוף ולנפש, וכאן לא ניתן לחדש הרבה. בעצם זו היא החזרה למוכר ולידוע, שבו ניתן להתנחם לרפא, להאיר את הנפש בכל פעם מחדש, לקום ולקבל כוחות מחודשים. המסאז´ – יש לו סגולות להפחית את הלחץ פלאים. אתם אחרי יום עבודה? זה אולי שגרתי למדי, אבל בוודאי שלא הייתם מתנגדים לעיסוי באבנים חמות, נכון? אתם מגיעים לסוף השבוע, אחרי ש"סחבתם" שבוע שלם, לא תרצו שיבוא אליכם הבייתה מעסה מקצועי כדי "לפצות" אתכם על השבוע החולף?

מי שלא היה בספא מעולם...
מי שלא ביקר בספא מעולם – לא יודע חוויה מפנקת מה היא. הכול סובב סביב האורחים, מהרגע שנכנסים לחדר ועד לרגע שעוזבים וגם לאחרי. העיסוי מותיר אפקט מרגיע ונעים בגוף, הרעלים השתחררו להם והתנקזו, השרירים רפויים ולא משדרים לכם לחץ והנה – כך גם מצב הרוח. אפשר לומר שכל עיסוי בספא יוצר אפקט מסוג זה, בין אם כבר באותו היום ובין אם ביום שלמחרת.

חבילת ספא. אז להזמין כבר חבר?
לכל אחד יש את ההעדפות החברתיות שלו. לפעמים יתאים להגיע לבד למקום וליהנות מהשקט בהזמנה, מההתנתקות... ולעתים יתאים לכם להיות ביחד. כך או כך – ישנן חבילות שמשלבות את העיסוי ביום פינוקים שלם. בוחרים ביחד את המקום (על פי תמונות או המלצות, סוגי טיפולים וכן הלאה), ומזמינים את החבילה הנעימה ביותר בתיאום עם הצוות.

איזו חבילת ספא תהפוך את הבילוי למושלם?
גם אם אתם לא יודעים בודאות מה העיסוי האהוב עליכם, אפשר לקבל ייעוץ טלפוני מצוות הספא. אפשר להזמין בחבילה עוד פינוקי ספא נוספים כמו ג´קוזי ויין או שמפניה, מתקני ספא כמו בריכה, סאונה או אטרקציות מיוחדות השייכות לספא.

מפת אתר | צור קשר