ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ליום האהבה – המתנה המושלמת

בישראל אוהבים לחגוג, עובדה ש"אימצנו" כמה חגים נכריים כמו יום האהבה, ואולי זה טוב לחגוג אותה בכל זמן אפשרי, אולי לא צריך יום מסוים לזה. לקראת התאריכים הידועים הללו של ימי האהבה למיניהם, מציפים אותנו במבצעים שונים. בשורה התחתונה, אין כמו בילוי מפנק ביום הזה. היות ומקובל להעניק מתנות בין בני הזוג בימים הללו כהוכחה ניצחת לאהבה (טוב, אפילו חפיסת שוקולד יכולה לעשות את כל ההבדל), ולכן, מהי המתנה המושלמת לאישה? אם לא חבילת ספא מפנקת – זה רומנטי, נהוג וטוב בכל פעם מחדש.

מתנות קיטשיות ליום האהבה
ישנם בני זוג עם דרישות לקבל את ההפתעה היקרה ביותר בכל הזדמנות אפשרית, אחרת שום דבר לא יפרוץ את סף הריגוש שלהם, וישנו מי שרק רוצה תשומת לב ופינוק. בקבוצה האחרונה אפשר לחלק את הפינוקים לשניים – אלו שלוקח רגע אחד להתענג עליהם – שוקולד, פרח, פתק נחמד, ואלו שמעט יותר זמן, אפילו אם זה ספא בדקה ה90 ,כמו חבילות הספא ואפילו העיסוי בפני עצמו.

משהו שזוכרים אותו
זר פרחים זה עניין אינדיבידואלי – לא כל אחד אוהב שמביאים לו את המתנה הזו (גברים או נשים), אלא אוהבים מתנות פרקטיות, כאלו שאפשר להיזכר בחוויה מאוחר יותר או שיש לזה אפקט מסוים. היות ועיסוי יכול "לסמן וי" על שני אלו, אפשר להזמין חבילה זוגית ומשותפת, ולפנק את בן הזוג מבלי להתאמץ הרבה.

מה כל כך  מיוחד ביום האהבה?
מדובר ביום שבו נוח לכולם להבין שצריך לפנות זמן פנוי לצורך הבילוי. כל מה שצריך להביא זה את עצמך ואת בן הזוג. גם מי שלא עשה מעשה ולא נקף אצבע במהלך כל השנה, יכול לתפוס את ההזדמנות ולהפתיע בזמן קיטשי. זה תמיד עושה את העבודה.
מפת אתר | צור קשר