ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

המקום האידאלי למסיבת רווקות

תקופת הרווקות של הכלה המתחתנת אמנם תמה, אבל כנראה שממש מזמן. את, בכל אופן, רוצה לחגוג לחברה הכי טובה שלך, לאחותך שמתחתנת, לך- עצמך. אין סיום מתוק יותר מאשר ערב בספא. מתחילים בפינוק, ממשיכים בכיף ו...הערב יזרום לאן שיזרום. אוכל, קינוחים, מתקני ספא מהנים ומטפל עשויים לעמוד לרשות כל המשתתפות באירוע. מלבד מתקנים שנמצאים ממילא בספא, אפשר לדאוג לבידור חיצוני, כמו למשל מפעילים – אנשים שינחו את הערב, שיהפכו אותו למשעשע יותר – ובחלק מהמקומות אפשר אפילו להביא סרט ולראות.

ככה צריך לחגוג!
החגיגה יכולה להמשך על פני ערב שלם, או על פני יממה, כשמזמינים מקום מראש בספא עם לינה. הפרידה מהלך החיים הקודם ומפגש עם הבלתי נודע, צריך להיחגג בהנאה אחת גדולה, וכמובן שרצוי שיהיה מה "לספר לנכדים". לכן, בערב שכזה מצטיידים בבקבוק שמפניה ובתקווה לזכור בהמשך את כל החוויות. מתחילים מעיסוי, ממשיכים בתכנית האמנותית שתוכננה לערב (מפעילים, סרט, משחקים, סדנאות) אל הג´קוזי וכן הלאה.

מתנה למתחתנת – גם ללא קשר למסיבת רווקות
הפינוק שבספא הוא בדיוק מה שאישה שנתונה בלחצי החתונה חייבת לעצמה, ולא תמיד כל אחת יודעת לפרגן לעצמה את מה שטוב לה. זה טוב, משום שישנם לחצים – גם אם מתחת לפני השטח ולא רואים, הרי שבטוח קיימים ואפשר למצוא אותם על פני השטח – הליכה נמרצת, "טיקים", חוסר שינה ועוד. מה שצריכה אותה חברה זה פינוקי ספא מרגיעים. 

לעשות את המסיבה במקום ניטראלי
הרבה פעמים עולה השאלה – איפה לעשות את מסיבת הרווקים, האם בבית החברה או במקום ניטראלי? יש המון אפשרויות לבחירה – היכן לעשות את הערב – מסעדה, על חוף הים, אצל חברה אחרת או לשכור וילה מפוארת. דבר מזה אינו משתווה לבילוי מפנק כמו בספא – כשהמתחם סגור למבלות בלבד.

מפת אתר | צור קשר