ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי לנשים בהריון

נשים בהריון בדרך כלל מתחמקות מטיפולים במגע בגוף ומעיסוי בספא, בעיקר משום שהתנוחה המרכזית שנהוג לעשות בה עיסוי הוא שכיבה על הבטן מה שאצל נשים בהריון אסור ואפילו לא נוח ומסיבות נוספות. מצד שני, ישנו עניין נשיאת הילד כחלק מהגוף, כשמרכז הכובד משתנה והגוף מקבל פרופורציות תפקודיות חדשות. הגוף הופך להיות לאה ועייף יותר, ישנן תופעות שמיוחדות להריון שהופכות את האישה לרגישה יותר. דווקא אז, נמצא כי האישה זקוקה לאותו מפלט מרגיע שמפיג את הלחצים שיש ממילא לאישה בהריון, אפילו כשהיא מנסה להדחיק את הכול.

עיסוי במיוחד עבור ההרה
אין כמו פינוק לאישה בהריון שמוענק לה בספא. מצד אחד שה פוטר את בני הזוג והמקורבים מלהיות על תקן המפנקים לאורך היום, מצד שני האישה נהנית מתשומת הלב שהיא מקבלת, תוך כדי זה שהיא דואגת לזה שבבטנה. נשים נוטות לסבול ביתר איפוק, בעיקר משום צו הטבע שהועיד לאישה את משרת היולדת. על כן היא נוטה להדחיק גם כאבים שנובעים מההריון. זה לא אומר שהיא צריכה לסבול יותר.

הריוניות לא נוטלות משככי כאבים
בתקופת ההריון חל איסור ליטול משככי כאבים (למרות שיש כמה שעוקפים את ההוראה – מעצם היותם טבעיים). ממילא נוצר מצב שבו הנשים ההרות מתמודדות לבד עם הסבל שבכאב שנוצר באופן ישיר או עקיף בתקופה זו. העיסוי לעומת זאת ימריץ את זרם הדם, ומנקז את הרעלים שהצטברו בגוף. זה חשוב במיוחד משום שהאישה עושה פחות פעילות בחודשים אלו.

ההגעה לספא – חצי מהתגשמות החלום
הפינוק הוא לא רק לקבל את הטיפול שהאפקט שלו ניכר גם זמן רב אח"כ, אלא עצם הרעיון שהאישה מגיעה לספא. כמובן שהיא יכולה לעשות ספא עם חברות ולא רק לבד ואפילו עם בן הזוג, ויפה לו שעה אחת קודם אם יחשוב על קניית שובר לספא שמעניק הנחה בחבילה הזוגית.
מפת אתר | צור קשר