ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי שוודי

את יודעת שאחד העיסויים הנפוצים ביותר הוא עיסוי שוודי, אולם מה הוא באמת? העיסוי השוודי הוא עיסוי הוליסטי, כלומר בכל פעם שנוגעים במקום מסוים בגוף, אמורים לרפא מקום מסוים בנפש או בגוף. העיסוי כולל הנעות של המפרקים האופן פעיל או סביל, וזאת כדי לשפר את זרימת הדם העוברת דרך אותם המפרקים, לשחרר את הרעלים שהיו אגורים בקצוות השרירים, להרפות את מתח השרירים ולשפר את טווח התנועה. עיסוי שוודי הוא עיסוי קלאסי שנעשה באמצעות שמנים, והרבה פעמים הוא נעשה לשם הפינוק בלבד וללא מטרה רפואית כל שהיא.

העיסוי השוודי – א"ב של טיפולי ספא
העיסוי השוודי מכיל השפעה בטווח הזמן המיידי, ולכן הוא כל כך אהוב ומקובל. מי שהולך לספא למשל, מצפה לקבל טיפול שלאחר מכן "ירגיש כמו חדש". יש לטיפול הזה יתרונות רבים. .....מערכת העצבים נרגעת, ישנה הקלה במצבי אסטמה, תעלת שורש כף היד, כאב כרוני או נקודתי, פציעות ספורט ועוד. העיסוי פשוט יודע להעניק על פי שיטתו את המענה המתאים.

הטיפול השוודי – זה טוב לנו לנפש.
כל עוד מדובר בטיפול הוליסטי, הוא פועל באופן עקיף גם על הנפש. הטיפול מאפשר להפיג מתחים – ולכן הוא יהיה מצוין גם כטיפול בדקה התשעים, לאחר יום עמוס בעבודה או מול המשפחה, יכול לשפר את איכות השינה, להגביר את הריכוז, לשפר את תחושת הרווחה, להקל במצבי מתח ודיכאון.

איך מתבצע טיפול שוודי?
ישנן פעולות עיסוי שונות בטיפול השוודי; המטפל יקיש על הגוף באמצעות מפרקיו, רטיטות, חיכוכים (משומנים כמובן), לישה – כמו לישת בצק שמגלגלים אותו ולשים את השרירים (טוב במיוחד לניקוז לימפטי) ואף בליטוף – כשמופעל לחץ בעומסים משתנים. המעסה ישתמש בכל הטכניקות הללו כדי להגיע לתוצאות.

מפת אתר | צור קשר